Aneta Kręglicka ambasadorką marki Yoskine

Informacja Prasowa - 28.01.2020
284

Aneta Kręglicka ambasadorką marki Yoskine

Yoskine rozpoczyna współpracę z Anetą Kręglicką. Wizerunek polskiej modelki uświetni kampanię promocyjną kosmetyków tej marki.

Aneta Kręglicka, której nazwisko świat poznał dzięki tytułowi Miss World, jest polską modelką, fotomodelką oraz businesswoman. Zjawiskowa uroda w tym przypadku nie przeszkodziła w osobistym sukcesie biznesowym. Indywidualizm, niezależność i dążenie do perfekcji pozwoliły na pójście swoją ścieżką życiową. Jako osoba kierująca własnymi firmami dwukrotnie znalazła się w gronie najbogatszych Polaków show-biznesu według „Forbesa”.

Wizerunek marki Yoskine doskonale współgra z tak wyrazistą osobowością – mówi Dorota Dobrzycka, dyrektor marketingu firmy będącej właścicielem marki – Aneta Kręglicka jest kobietą o silnym charakterze, z pasją do działania, niebywale angażującą się w to, co robi. Czuję, że to będzie nieprzeciętna współpraca. Przed nami ważny okres w rozwoju marki.

Ambasadorka Yoskine będzie wspierać markę swoim wizerunkiem we wszystkich przedsięwzięciach. Promocja kosmetyków Yoskine z udziałem Anety Kręglickiej obejmie telewizję, prasę, internet. Spoty reklamowe pojawią się w największych kanałach telewizyjnych. W planie jest intensywna kampania reklamowa w luksusowych magazynach kobiecych, m.in. Vogue, Twój Styl. Planowane są też działania w internecie oraz aktywności PR. Kampania obejmie m.in. linie Yoskine Imperial (najbardziej ekskluzywna linia w portfolio Yoskine ze składnikami zaczerpniętymi z japońskiego cesarskiego dworu), Yoskine Okinawa Green Caviar (z algą Umibudo zwaną „zielonym kawiorem” z wyspy Okinawa), Yoskine Tsubaki Slim Body (linia do pielęgnacji ciała z drogocennym olejem Tsubaki), a także lansowane nowości. Pierwsza odsłona kampanii nastąpi już w lutym.

Współpraca ambasadorska z Anetą Kręglicką ma podkreślić prestiż marki Yoskine, zwłaszcza teraz, po premierze semi-selektywnej linii Yoskine Imperial. Projekt ma także budować świadomość i wzmacniać wizerunek marki jako kosmetyków dla kobiet aktywnych i wymagających, dbających o harmonię w życiu i przykładających wagę do swoich wyborów.

Idealnie wpisuje się to w słowa samej Anety Kręglickiej, która mówi, że „to czas w jej życiu, by przeznaczyć więcej uwagi sobie, relacjom oraz zadbać o siebie, o swoje zdrowie i o właściwe proporcje, pewien balans w życiu”.

 

Comments

comments

284
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...