Ancymony, czyli Schulz brand friendly po rebrandingu!

Informacja Prasowa - 09.02.2021
192

Ancymony, czyli Schulz brand friendly po rebrandingu!

Ancymony, czyli Schulz brand friendly po rebrandingu!

Agencja reklamowa Schulz brand friendly działa na rynku od 24 lat. Po badaniach świadomości marki oraz niezwykle intensywnym i obfitującym w nagrody roku 2020 zdecydowała się na rebranding. W rok 2021 agencja wchodzi z nowym pozycjonowaniem i nazwą oddającą charakter marki – Ancymony.

2020 na plusie

W ubiegłym roku agencja odnotowała duży wzrost w kilku obszarach. Po pierwsze, zwiększyła zatrudnienie o 18 osób, zrekrutowanych w pełni zdalnie. Po drugie, zgarnęła wiele branżowych nagród. Po trzecie, dzięki stabilnemu portfolio klientów – wynik finansowy na koniec roku zamknęła na dużym plusie.

2020 zdecydowanie był naszym rokiem. Wprowadziliśmy kilka odważnych zmian w strukturze firmy. Wydzieliliśmy niezależną komórkę socialmediową, zarządzaną przez Katarzynę Czajkowską. Połączyliśmy działy strategii i mediów, a na czele zespołu stanął Paweł Jóźwik. Zreorganizowaliśmy siły kreatywne, awansując Wojciecha Papuzińskiego i Michała Gajewskiego na associate creative directorów. W swoich zespołach rozwinęli oni wyspecjalizowane komórki kreatywne (kilkunastu nowych art directorów, copywriterów i motion designerów). Monika Popowska, client service director, skupiła się na rozwoju biznesu u kluczowych klientów agencji, a także poszerzyła kompetencje działu o produkcję. A Dominika Kozłowska, która wróciła do agencji po rocznej przerwie, rozbudowała dział PR i przy mocnej współpracy z new businessem (komórką client service), zarządzanym przez Michała Cieciaka, pomogła w przejściu przez skomplikowany proces rebrandingu, w który na różnych etapach zaangażowana była cała agencja – podsumowuje Andrzej Kapera, managing director.

 Decyzja – Ancymony!

Marka Schulz brand friendly powstała z inspiracji „Sklepami cynamonowymi” Brunona Schulza. Proces powolnej zmiany wizerunku trwał kilka ostatnich lat. W ubiegłym, mocnym dla agencji roku nastąpiło przyspieszenie. Po badaniach wizerunku wnioski były proste: potrzebna jest zmiana przykurzonej tożsamości, ale bez odcinania się od korzeni. Tak powstały Ancymony.

Comments

comments

192
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...