Altavia Polska i letnia kampania Michelin

Informacja Prasowa - 31.03.2022
174

Altavia Polska i letnia kampania Michelin

Altavia Polska i letnia kampania Michelin

Agencja Altavia Polska współpracuje z Michelin przy realizacji kampanii wsparcia sprzedaży opon na sezon letni, w nowym rozszerzonym zakresie. Kampania prowadzona jest równolegle na 6 rynkach regionu CEE. Częścią kampanii jest Promocja Konsumencka.

W połowie marca ruszyła nowa kampania Lato 2022 Michelin. Jest to kolejna wspólnie realizowana kampania, tym razem w rozszerzonym zakresie. Altavia Polska w ramach nowych obowiązków była odpowiedzialna za przygotowanie projektów oraz koordynowanie całości kampanii. Zakres prac obejmował adaptację grafik globalnych, tłumaczenia oraz przygotowanie treści zawartych w materiałach promocyjnych przeznaczonych na 6 rynków (Polskę, Czechy, Słowację, Litwę, Łotwę i Estonię). Po stronie Altavii był również print management. Spod ręki kreacji w ramach nowych obowiązków wyszły materiały do kampanii digital oraz animacje.

Lato 2022 Michelin to – 3 nowe modele opon: do samochodów osobowych: PILOT SPORT  5, PRIMACY 4+ oraz dla miłośników wypraw kamperami CROSSCLIMATE CAMPING (opony całoroczne). Tegorocznej kampanii Lato 2022 towarzyszą promocja konsumencka oraz promocja przeznaczona dla punktów dealerskich, w której osoby dokonujące zakupu kompletu opon mogą zdobywać atrakcyjne nagrody. Więcej informacji o promocji znajduje się na stronie: promo.michelin.pl.

Byliśmy bardzo ciekawi jak Altavia poradzi sobie z nowym wyzwaniem. Znajomość marki Michelin, w tym naszych potrzeb ma dla nas kluczowe znaczenie. Wiemy już, że decyzja o rozszerzeniu naszej współpracy o kreację była dobrą decyzją – mówi Wiktoria Łuczyk, Operational Marketing Manager B2C ECN

Cieszymy się, że nasza współpraca się rozwija i wchodzi na inne obszary, co możemy zobaczyć w nowej kampanii Lato 2022 Michelin mówi Dobrochna Janik, General Manager Altavia Polska.

Po stronie Klienta projekt koordynowała: Wiktoria Łuczyk, Operational Marketing Manager B2C ECN a po stronie Altavia Dorota Przybysz, Senior Project Manager

Comments

comments

174
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...