Allegro wprowadza usługę „Kurier wieczór” dla swoich użytkowników

Informacja Prasowa - 06.10.2017
213

Allegro wprowadza usługę „Kurier wieczór” dla swoich użytkowników

Konsumenci, korzystający z serwisów internetowych, często mają problem z odebraniem paczki w godzinach porannych i po południowych. Allegro wychodzi naprzeciw oczekiwaniom użytkowników i wspólnie z DHL Parcel wprowadza możliwość zamówienia kuriera w godzinach wieczornych.

Usługa została wprowadzona na podstawie badań preferencyjnych klientów Allegro. 70% z nich chce odbierać przesyłki w godzinach wieczornych, a aż 40% badanych rezygnuje z przesyłki, gdyż kurier zazwyczaj dostarcza przesyłkę, kiedy nie ma klienta w domu.

Dzięki nowej usłudze klienci mogą odbierać przesyłki w godzinach 18-22 w dużych miastach oraz w godzinach 17-22 w mniejszych miejscowościach. Dostawa w tej opcji będzie płatna 12,24 zł za paczkę do 10 kg, choć możliwe będzie również zamówienie usługi dla paczek do 20 i 31,5 kg.

Dużym ułatwieniem jest również śledzenie przesyłki w systemie Allegro, w zakładce „Moje Zakupy”. 90% klientów Allegro uważa informację o aktualnym miejscu przesyłki za niezwykle istotne. Dzięki wprowadzonemu ułatwieniu konsumenci będą mogli na bieżąco obserwować nie tylko dostawę, ale również czas, w jakim sprzedający przygotował przesyłkę do wysyłki. Opcja będzie dostępna tylko po wyborze przesyłki kurierskiej DHL.

Takie zmiany wynikają z intensywnego rozwoju rynku logistycznego, o czym wspomina Grzegorz Czapski, dyrektor ds. rozwoju w Allegro:

„Rynek usług logistycznych w Polsce rozwija się intensywnie. Głównym motorem wzrostu jest e-commerce. Jednocześnie mamy jeszcze dużo do nadrobienia zarówno w zakresie nowości produktowych, takich jak elastyczne godziny dostawy czy dostawy tego samego lub następnego dnia, jak i w kwestiach podstawowych, takich jak wygodne śledzenie przesyłek, szybkość oraz terminowość dostaw”

Usługa „Kurier wieczór” ma być dużym ułatwieniem dla konsumentów i dostosowaniem do ich stylu życia. Czapski spodziewa się dzięki niej wzrostu zadowolenia klientów i chęci dokonywania zakupów. Jak podkreśla Igor Caban, dyrektor zarządzający DHL Parcel Polska:

„Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów Allegro, uruchamiamy szytą na miarę usługę doręczeń wieczornych. Firmy sprzedające na Allegro będą miały możliwość łatwego wprowadzenia tej usługi, korzystając przy tym z atrakcyjnych warunków umowy ramowej z Allegro. Dokonaliśmy także daleko idącej integracji technologicznej z Allegro, która umożliwi wygodne śledzenie przesyłki”

Allegro ułatwia zakupy konsumentom

Wielu klientów dotychczas miało problem z porozumieniem się z kurierem odnośnie godziny dostawy. Śledzenie przesyłki również ułatwi monitorowanie transportu i pozwoli określić, kiedy mniej więcej możemy spodziewać się kuriera. Zastosowanie tych rozwiązań pozwala na rozwój nie tylko usług logistycznych, ale także e-commerce.

Allegro jest platformą, która współpracuje z kilkuset markami, a za jej pośrednictwem swoje produkty oferuje ponad 100 tys. małych i średnich firm. Z kolei DHL Parcel Polska, choć młoda na polskim rynku, to bazuje na 48-letnich doświadczeniach światowej marki DHL. Nowa struktura, wyodrębniona z DHL Express, dociera obecnie do 28 krajów Unii Europejskiej. Współpraca obu firm na rynku polskim przyniosła zatem nową zmianę w zakresie dostarczania skutecznych rozwiązań dla konsumentów.

Comments

comments

213
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...