Alior Bank z nową kampanią reklamową skierowaną do firm

Informacja Prasowa - 03.03.2020
70

Alior Bank z nową kampanią reklamową skierowaną do firm

Alior Bank wprowadził atrakcyjną ofertę dla mikro oraz małych i średnich firm. Przedsiębiorcy mogą otrzymać kredyt aż do 3 mln zł z oprocentowaniem już od 3,8 proc. w skali roku. Na decyzję kredytową wydawaną w procesie automatycznym poczekają zaledwie 20 minut od złożenia wniosku kredytowego. A środki na konto otrzymają nawet w ciągu 24 godzin. Dziś, 3 marca br., bank startuje z nową kampanią reklamową skierowaną do firm. Działania obejmą telewizję, internet, w tym social media, a w późniejszym terminie także radio. Aktywności reklamowe prowadzone są również w placówkach Alior Banku.

Na potrzeby kampanii został nagrany spot telewizyjny, który przedstawia historię producenta drewnianych klocków. Aby odpowiedzieć na rosnący popyt, przedsiębiorca potrzebuje kredytu na rozbudowę stolarni, otwarcie nowego sklepu firmowego oraz uruchomienie sprzedaży online. Dzięki szybkiemu kredytowi z Alior Banku rozbudowa firmy staje się faktem – lokal zmienia swój wygląd, powstaje nowoczesny, przestronny showroom, firma rozpoczyna także sprzedaż przez internet.

Działania marketingowe mają na celu wsparcie realizacji celów sprzedażowych oraz budowę wizerunku Alior Banku jako banku pierwszego wyboru dla firm, znającego potrzeby przedsiębiorców – mówi Michał Wójcik, Dyrektor Departamentu Marketingu w Alior Banku.

15- i 30-sekundowe spoty będą emitowane w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Z kolei komunikacja w Internecie będzie kierowała na specjalnie przygotowany landing page. Wykorzystane zostaną e-mailingi, displaye, działania w Google Display Network oraz mediach społecznościowych. W połowie marca kampania internetowa zostanie rozszerzona o reklamę na platformach VOD. Natomiast w maju planowana jest kampania radiowa. Z kolei działania BTL obejmą 531 oddziałów i placówek partnerskich Alior Banku.
Za kreację wykorzystywaną w kampanii odpowiada agencja PZL, a za zakup mediów domy mediowe Carat (telewizja, radio, VOD) oraz Mets (internet).

Comments

comments

70
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...