AliExpress i influencerzy przekazali potrzebującym ponad 100 000 zł we wspólnej akcji #RazemRobimyCuda

Informacja Prasowa - 23.12.2021
158

AliExpress i influencerzy przekazali potrzebującym ponad 100 000 zł we wspólnej akcji #RazemRobimyCuda

AliExpress i influencerzy przekazali potrzebującym ponad 100 000 zł we wspólnej akcji #RazemRobimyCuda

W ramach świątecznego projektu specjalnego AliExpress pięć potrzebujących organizacji z Krakowa, Wrocławia i Warszawy otrzymało zapasy niezbędnych produktów oraz prezenty-niespodzianki, które dostarczyli do ich siedzib znani internetowi twórcy.

AliExpress konsekwentnie zwiększa swoją obecność nad Wisłą – Polska jest bowiem dla firmy ważnym europejskim rynkiem. W swojej strategii marka stawia także na działania charytatywne i pomoc lokalnym społecznościom – to właśnie stało się głównym celem świątecznej akcji #RazemRobimyCuda.

W tym roku beneficjentami wsparcia zostali mieszkańcy podkrakowskiego Domu Dziecka i Domu Samotnej Matki w Warszawie, seniorzy ze stołecznego DPS-u, a także organizacje zajmujące się opieką nad zwierzętami – przytulisko w Harbutowicach oraz wrocławska fundacja Koci Zakątek. W świątecznych paczkach znalazły się m.in. podstawowe produkty spożywcze, kosmetyki, zabawki, środki czystości, słodycze oraz duży zapas karmy dla zwierzaków.

W akcję zaangażowali się też znani polscy twórcy – członkowie “Ekipy” Kasia Bożek (@Fusialka) i Mateusz Krzyżanowski (@minimajk), a także Agata Sacewicz, Klaudia Tarka (@Klatex) i Martyna Zbirańska (@Pysia). Influencerzy wcielili się  w rolę doręczycieli przesyłek i spotkali się z podopiecznymi organizacji, by bliżej poznać ich sytuację i potrzeby.

Każda z organizacji otrzymała ponadto dodatkowy prezent-niespodziankę: voucher o wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych do wykorzystania na dowolne potrzeby na platformie AliExpress. Dzięki temu będą one mogły zakupić niezbędny sprzęt potrzebny do codziennego funkcjonowania. Marka powierzyła realizację akcji specjalnej wrocławskiej agencji GetHero oraz agencji Fuse.

Praca przy takich projektach daje ogromną satysfakcję. AliExpress to znana marka o globalnym zasięgu, która postanowiła dotrzeć z realną pomocą do potrzebujących. Z kolei zaangażowanie internetowych twórców – ich wizyty w siedzibach tych organizacji i szczera rozmowa z podopiecznymi – wywołały mnóstwo ciepłych, prawdziwych uśmiechów – mówi Martyna Łukowiak, szefowa projektu w GetHero, odpowiedzialna za przebieg akcji.

Comments

comments

158
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...