Alicja Miłuńska szefem biznesu w Spacecamp (Brand New Galaxy)
Do agencji Spacecamp dołączyła Alicja Miłuńska, obejmując stanowisko Digital Business Directora. Tym samym będzie zarządzać zespołem biznesowym, który obsługuje zarówno globalne marki, jak i mocnych graczy z rynku lokalnego.
Związana z branżą reklamową od 14 lat Miłuńska wcześniej pracowała dla 180heartbeats oraz MRM z grupy McCann Erickson.
Alicja posiada unikalne doświadczenie biznesowe i managerskie, idealnie pasujące do miejsca, w którym obecnie jest Spacecamp. Pozwoli ono na dalszy rozwój agencji – zarówno od strony budowy nowych teamów klienckich, jak i dalszej ekspansji biznesu na poziomie globalnym i lokalnym – mówi Jakub Krawczyk, CEO Spacecamp.
Spacecamp jest globalną agencją digitalową, która pomaga klientom rozwijać biznes poprzez wykorzystanie pełnych możliwości digitalu i projektowanie komunikacji marki z konsumentami. Agencja dostarcza usługi z zakresu strategii digitalowej, projektowania digitalowych ekosystemów marek (np. stron WWW, social media, mobile, ePOS/DS, CRM) czy tworzenia komunikacji i contentu. Spacecamp pracuje na globalnych, regionalnych i lokalnych projektach dla dużych, międzynarodowych marek jako część Brand New Galaxy – niezależnej platformy integrującejtzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii.
Brand New Galaxy zatrudnia obecnie ponad 250 specjalistów w ramach 7 podmiotów wchodzących w skład platformy. Dzięki globalnym wygranym współpracom, działania BNG obejmują klientów operujących zarówno w Europie, Ameryce Północnej, Azji, jak i na Bliskim Wschodzie. BNG zdobyło tytuł „Debiutu roku 2018” według miesięcznika PRESS.
Comments
