Alicja Miłuńska szefem biznesu w Spacecamp (Brand New Galaxy)

Informacja Prasowa - 09.09.2019
166

Alicja Miłuńska szefem biznesu w Spacecamp (Brand New Galaxy)

Do agencji Spacecamp dołączyła Alicja Miłuńska, obejmując stanowisko Digital Business Directora. Tym samym będzie zarządzać zespołem biznesowym, który obsługuje zarówno globalne marki, jak i mocnych graczy z rynku lokalnego.

Związana z branżą reklamową od 14 lat Miłuńska wcześniej pracowała dla 180heartbeats oraz MRM z grupy McCann Erickson.

 

Alicja posiada unikalne doświadczenie biznesowe i managerskie, idealnie pasujące do miejsca, w którym obecnie jest Spacecamp. Pozwoli ono na dalszy rozwój agencji – zarówno od strony budowy nowych teamów klienckich, jak i dalszej ekspansji biznesu na poziomie globalnym i lokalnym – mówi Jakub Krawczyk, CEO Spacecamp.

 

Spacecamp jest globalną agencją digitalową, która pomaga klientom rozwijać biznes poprzez wykorzystanie pełnych możliwości digitalu i projektowanie komunikacji marki z konsumentami. Agencja dostarcza usługi z zakresu strategii digitalowej, projektowania digitalowych ekosystemów marek (np. stron WWW, social media, mobile, ePOS/DS, CRM) czy tworzenia komunikacji i contentu. Spacecamp pracuje na globalnych, regionalnych i lokalnych projektach dla dużych, międzynarodowych marek jako część Brand New Galaxy – niezależnej platformy integrującejtzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii.

Brand New Galaxy zatrudnia obecnie ponad 250 specjalistów w ramach 7 podmiotów wchodzących w skład platformy. Dzięki globalnym wygranym współpracom, działania BNG obejmują klientów operujących zarówno w Europie, Ameryce Północnej, Azji, jak i na Bliskim Wschodzie. BNG zdobyło tytuł „Debiutu roku 2018” według miesięcznika PRESS.

 

Comments

comments

166
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...