Aktywacja #VOLVOLOVE na walentynki

Informacja Prasowa - 11.02.2019
145

Aktywacja #VOLVOLOVE na walentynki

Aktywacja #VOLVOLOVE na walentynki

 Z okazji walentynek agencja Grey Group Poland stworzyła aktywację dla marki Volvo z myślą
o zakochanych. #VOLVOLOVE to propozycja 4 dniowych jazd próbnych najnowszymi modelami Volvo. Od 7 do 11 lutego firma zbiera zgłoszenia od osób zainteresowanych udziałem w akcji.

Wszyscy zainteresowani walentynkową wycieczką z Volvo mogą zgłaszać się przez Instagram. Firma podstawi samochód tam, gdzie zażyczą sobie zwycięzcy. Wystarczy wrzucić na Instagrama zdjęcie miejsca, gdzie mamy podstawić samochód i oznaczyć tam profil Volvo Car Poland, dodając #VOLVOLOVE i lokalizację.

W poście należy odpowiedzieć na pytanie: „Prawdziwa miłość to dbanie o drugą osobę. Odpowiedz nam z kim i gdzie chciałbyś spędzić walentynkowy weekend?”. Najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną docenione przez Volvo Car Poland i już 14 lutego rano zostaną podstawione najnowsze modele na jazdy próbne do zwycięzców.

Akcja #VOLVOLOVE to kontynuacja niestandardowych aktywacji dla naszych klientów. Po dużym sukcesie akcji „wypożyczalni choinek Volvo” skierowanej do osób, którym bliski jest temat ekologii, tym razem na naszym celowniku znaleźli się zakochani. Będziemy kontynuować tego typu zaskakujące  i innowacyjne działania, które są odzwierciedleniem DNA naszej marki – powiedział Mariusz Nycz, Dyrektor ds. Marketingu, Volvo Car Poland.

Comments

comments

145
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...