Akcja #NaprawdeStraszne WWF Polska – podsumowanie

Informacja Prasowa - 15.11.2019
125

Akcja #NaprawdeStraszne WWF Polska - podsumowanie

W Halloween przebieramy się za nasze koszmary. Stajemy się wampirami, zombie i wilkołakami, ale to tylko zabawa. WWF Polska, chcąc zwrócić naszą uwagę na to, co #NaprawdeStraszne, stworzyło wyjątkowy kostium przedstawiający wymarły gatunek nosorożca białego północnego. Przebranie założył Michał Piróg, ale każdy z nas mógł do niego dołączyć, korzystając z filtra na Facebooku i Instagramie. Kampania przygotowana przez DDB Warszawa, Papaya Films, Pracownię Szumu, OMD, Jetline, More Than Real (Brazylia) i Redosfx przeraziła miliony Polaków.

Kampania została w całości przygotowana pro bono, jednak odniosła bardzo duży sukces. Kreacje w kanałach social media dotarły do 4 milionów użytkowników, a liczba wyświetleń przekroczyła 6 milionów. #NaprawdeStraszne przebranie przedstawiające wymarły gatunek stało się gorącym tematem w mediach. Wartość ekwiwalentu reklamowego (AVE) to ponad milion złotych, co oznacza organiczne dotarcie do 4 milionów telewidzów i czytelników.

Z digitalowej wersji maski nosorożca białego północnego udostępnionej jako filtr na Facebooku i Instagramie skorzystali m.in.: Joanna Krupa, Dominika Gwit, Piotr Kędzierski, Żaklina Ta Dinh, Edyta Herbuś oraz Michał Piróg.

Kampanię WWF Polska #NaprawdeStraszne przygotowali:
DDB Warszawa – kreacja kampanii

Papaya Films – produkcja

Paweł Fabiański | Shootme Visual Artists – fotograf

Redosfx, Wanda Kędzierzawska – kostium/maska

Pracownia Szumu – PR

Facebook/Creative Shop – wsparcie kampanii

OMD – dom mediowy

More Than Real (Brazylia) – twórcy filtra AR

Jetline – nośniki digitalowe MORE

 

Comments

comments

125
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...