Akamai wspierana przez More Bananas

Informacja Prasowa - 18.10.2022
5

Akamai zdecydowało się na agencję z Krakowa dzięki jej doświadczeniu w szeroko pojętym social media marketingu

Krakowska agencja More Bananas od sierpnia 2020 odpowiada za komunikację na Facebooku firmy Akamai Technologies Poland. Publikowane treści mają zwiększać rozpoznawalność marki, umacniać wizerunek atrakcyjnego pracodawcy oraz wspierać prowadzone procesy rekrutacyjne, a także integrować zespół polskiego oddziału globalnego przedsiębiorstwa.

 

Akamai jest największą na świecie platformą, służącą do dostarczania i zabezpieczania treści internetowych, takich jak sklepy internetowe, aplikacje bankowe, systemy płatności, czy streaming. Najważniejsze grupy odbiorców jej komunikacji to osoby rozpoczynające karierę i szukające swoich dróg rozwoju zawodowego w branży IT. More Bananas opracowuje i publikuje na firmowym Facebooku treści employer brandingowe (m.in. testimoniale i zdjęcia przedstawiające pracowników), a także opisuje pakiety benefitów pracowniczych w cyklu Akamai Benefits.

 

  • Stworzyliśmy dla klienta linię treści rekrutacyjnych oraz edukacyjnych. Wprowadziliśmy cykl IT Glossary by Akamai, w którym opisujemy słowa związane z branżą cybersecurity, jednocześnie nawiązując do pracy w IT. Oprócz słownika przypominamy użytkownikom, w jaki sposób mogą zadbać o swoje bezpieczeństwo w Internecie. Publikujemy także materiały z wpisami blogowymi. Drugi obszar naszej współpracy to kampanie reklamowe Akamai Poland. Promują one między innymi letnie i zimowe programy stażowe w Akamai, Akamai Preparation Program, Akamai Technical Academy i wiele innych. Od ponad roku tworzymy również materiały graficzne do globalnych kampanii reklamowych (m.in. Facebook i LinkedIn Ads) – wylicza Wojtek Żywolt, Social Media Specalist & Trainer w More Bananas.

 

Do działań agencji należały także między innymi kompleksowa obsługa wydarzenia Akamai Technical Academy: Start your tech career! obejmująca między innymi działania na grupach. Oprócz utworzenia wydarzenia na Facebooku, zaprojektowania serii dedykowanych grafik i copywritingu postów, specjaliści agencji monitorowali i moderowali wydarzenie oraz posty na grupach, a także prowadzili 3 kampanie reklamowe: promocję postów, promocję dark postów i ruch na stronę rejestracji.

 

More Bananas wsparło klienta także przy okazji konferencji Akamai Affinity Tech Talks – ogromnej imprezy offline, w obliczu pandemii przeniesionej do Internetu. Bananowa ekipa odpowiadała za utworzenie wydarzenia i grupy na Facebooku, a także przygotowanie materiałów promocyjnych (w tym copy i grafik do postów oraz reklam). Agencja prowadziła również liczne kampanie Facebook Ads tego wydarzenia. Obejmowały one Polskę, Niemcy, Wielką Brytanię, Czechy, Słowację, Bułgarię i Ukrainę. Ponadto specjaliści More Bananas odpowiadali za moderację grupy, która zrzeszała zarówno uczestników, jak i prelegentów.

 

  • Znam pracę zarówno po stronie agencji, jak i również jej klienta. Pracowałam z wieloma. I polskimi, i zagranicznymi. Byłam także pracownikiem jednej z nich, więc trochę wiem, jak ten świat wygląda. Znalezienie odpowiedniej agencji graniczy z cudem, uwierzcie mi. Przy „banankach” mogę być spokojna o swój content. Rzadko zdarza się, że raz mówisz coś agencji i przy następnych postach Twoje notatki są brane pod uwagę. Zazwyczaj prosisz o to samo tysiące razy, ale nie tutaj! Nie musimy prowadzić rozmów, w których jedna strona przekonuje drugą do swojej racji. Współpracujemy, dzielimy się swoim doświadczeniem i jesteśmy dla siebie życzliwi” – podsumowuje Julia Płochocka, Employer Branding Specialist w Akamai Technologies Poland.

Akamai zdecydowało się na agencję z Krakowa dzięki jej doświadczeniu w szeroko pojętym social media marketingu.

  • Największą wartością było dla nas niezwłoczne dysponowanie potrzebnymi zasobami, takimi jak ludzie, czas i ekspercka znajomość social mediów. To pozwoliło na uzyskanie niemal natychmiastowych efektów. Nie wyobrażam sobie, aby firma taka jak Akamai, która siedzi w branży i jest ściśle powiązana z Internetem, tam nie istniała” – tłumaczy Agnieszka Barcik, Senior TA Operations Analyst w Akamai Technologies Poland, liderka krakowskiego zespołu Employer Branding.

Klienta obsługuje zespół w składzie Wojtek Żywolt – Social Media Specialist & Trainer i Michał Oleksiej – Art Director.

Comments

comments

5
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...