Akademia Smaku Bosch nagrodzona w konkursie Kreatura 2016

Informacja Prasowa - 30.11.2016
212

Projekt „Akademia Smaku Bosch” z nagrodą w kategorii „Kampania” w konkursie Kreatura 2016

Nagrodę w prestiżowej kategorii „Kampania” oraz wyróżnienie w podkategorii „Kampania Zintegrowana Digital” w konkursie Kreatura 2016 zdobył projekt „Akademia Smaku Bosch”. Pomysłodawcą oraz głównym realizatorem Akademii jest agencja INSIGNIA, która od lat współpracuje z firmą BSH.

Akademia Smaku Bosch

W jubileuszowym 20. konkursie Kreatura jury przyznało 45 nominacji, 37 wyróżnień, 11 statuetek, grand prix i jedną nagrodę specjalną. Do konkursu napłynęło w sumie 137 zgłoszeń.

Celem, jaki stawiają przed sobą organizatorzy konkursu, jest wyróżnienie i docenienie dążenia do doskonałości w polskiej sztuce reklamowej. Prace oceniane są pod kątem oryginalności pomysłu oraz jakości jego wykonania.

W jury konkursu zasiadają przedstawiciele społeczności reklamowej, dyrektorzy kreatywni oraz reprezentanci organizacji świata reklamy i mediów.

Szczególnie dużo satysfakcji dał nam wszystkim fakt, że zwyciężyliśmy w ważnej i zawsze mocno obstawionej kategorii jak „Kampania”, pokonując bardzo silnych konkurentów. Do dla nas bardzo ważna nagroda, która pokazuje, że w branży technologicznej można zrobić tak kreatywny projekt, aby pokonać love brands – komentuje Tomasz Michalik, Business Development Director, agencja INSIGNIA.

Akademia Smaku to wielokanałowy projekt kulinarny, w skład którego wchodzą: serial kulinarny emitowany w TVP2, video warsztaty bogate w porady dla gotujących, serwis www.akademiasmaku.pl, będący osią komunikacyjną dla wszystkich działań, kulinarne spotkania w Centrum Domowych Inspiracji, podczas których uczestnicy gotują ze znanymi kucharzami, a także e-magazyny stanowiące kompendium wiedzy na temat kuchni.

Za pomysł, opracowanie strategii projektu, jego nadzór kreatywny oraz kompleksową obsługę odpowiada agencja INSIGNIA.

Akademia Smaku Bosch

Comments

comments

212
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...