Agencja They.pl świętuje 8 lat współpracy z marką Dekoria

Informacja Prasowa - 30.08.2021
121

Agencja They.pl świętuje 8 lat współpracy z marką Dekoria

Agencja They.pl świętuje 8 lat współpracy z marką Dekoria

Agencja digital marketingu They.pl współpracuje z marką Dekoria już od ponad 8 lat, realizując obecnie regularne działania z zakresu digital marketingu 360°.

Dekoria to jedna z najbardziej znanych i cenionych polskich marek w branży dekoracji wnętrz, a ponadto największy producent rolet rzymskich na wymiar w Europie. Na polskim rynku działa nieprzerwanie od przeszło 16 lat. Współpracę z agencją They.pl marka nawiązała w 2013 roku.

Z firmą They.pl współpracujemy od wielu lat i sam ten fakt świadczy o tym, że jesteśmy z tej współpracy zadowoleni. Zaczynaliśmy od niewielkiego zakresu wspólnych prac, teraz agencja They.pl obsługuje większość naszych działań w internecie. Współpraca ostatnio rozszerzyła się również o obsługę naszych zagranicznych sklepów online oraz sklepów stacjonarnych. Agencja They.pl wykazuje się dużym profesjonalizmem, kreatywnością i zaangażowaniem – mówi Agnieszka Rybka, dyrektor handlowy marki Dekoria.

Współpraca z agencją w 2013 roku obejmowała działania w Google Ads, działania content marketingowe, SEO, a także komunikację w mediach społecznościowych oraz PR. Kolejne lata zaowocowały znacznym rozszerzeniem pól współpracy, a od 2020 roku agencja prowadzi dla marki regularne działania już nie tylko na rynku PL, ale również w UK oraz CZ, w skład których wchodzą komunikacja w social mediach Dekorii oraz digitalowe kampanie reklamowe.

Na rynku PL agencja jest odpowiedzialna za realizację dla Dekorii wielokanałowych kampanii digitalowych, m.in. w takich kanałach i sieciach reklamowych jak Google, Facebook, Criteo, YouTube a także szeroko pojęty performance marketing i działania e-mail marketingowe.

Na przestrzeni ponad 8 lat współpracy z marką Dekoria odnotowaliśmy wiele sukcesów na płaszczyźnie działań performance, a więc wzrostu sprzedaży w kanałach online. Nieustannie rozbudowujemy działania o nowe kanały dotarcia oraz produkty beta. Działania płatne odpowiadają za ponad 50% wszystkich uzyskanych przychodów, a serwis w 2020 roku wygenerował wzrost przychodów o 35% – wyjaśnia Marcin Adamczyk, digital media manager w agencji They.pl.

Współpraca z marką Dekoria realizowana jest również w zakresie afiliacji oraz programów partnerskich. Do zadań agencji należy ponadto stała obsługa w zakresie marketing automation oraz działań eCRM-owych (również z wykorzystaniem elementów AI), takich jak rozbudowa i monetyzacja bazy klientów Dekorii i stała komunikacja z klientami Dekorii poprzez e-mail, sms, push.

Niemal od początku współpracy marka Dekoria powierzyła nam obsługę swoich mediów społecznościowych – Facebooka, Instagrama oraz Pinteresta. Od 2020 roku działamy w tym zakresie nie tylko na rynku polskim, ale również brytyjskim oraz czeskim. Cieszymy się, że lata naszej współpracy zaowocowały znacznym rozszerzeniem jej zakresu – to dla nas dowód, że marka Dekoria jest zadowolona z naszej wizji komunikacji z konsumentami za pośrednictwem mediów społecznościowych i ufa naszej pracy. Jesteśmy też niezwykle dumni, że naszemu zespołowi udało się zbudować tak liczne grono odbiorców, a zarazem miłośników marki, obejmujące ponad 60 tys. obserwujących na Instagramie oraz ponad 170 tys. fanów na Facebooku. Co istotne, nasze działania wizerunkowe w mediach społecznościowych przekładają się na sprzedaż, a to dla nas największy sukces – mówi Natalia Kijko-Łuciuk, social media director w agencji They.pl.

We współpracy z Dekorią agencja regularnie przygotowuje materiały z zakresu content marketingu, w skład których wchodzą nie tylko wszelkiego rodzaju publikacje zewnętrzne, prowadzenie bloga, ale również materiały graficzne, takie jak infografiki, moodboardy czy banery.

They.pl wspiera markę również w kontekście PR-owym. Agencja jest odpowiedzialna za dystrybucję materiałów prasowych do mediów, a także koordynowanie współpracy z dziennikarzami czy opiekę medialną nad organizowanymi przez Dekorię eventami.

Ponad 8 lat współpracy z Dekorią to niezwykle intensywny czas, który zaowocował znacznym rozszerzeniem zakresu naszych działań. 8 lat temu rozpoczynaliśmy naszą współpracę m.in. od Google Ads czy komunikacji w mediach społecznościowych, by dziś odpowiadać niemal za każdy obszar działalności marki w internecie. To dla naszej agencji duży sukces, na który codziennie pracuje wiele zaangażowanych w obsługę Dekorii osób – mówi Adrianna Kubik, członkini zarządu oraz business director w agencji They.pl.

Comments

comments

121
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...