Agencja Przestrzeń wygrywa międzynarodową obsługę Lay’s

Informacja Prasowa - 21.01.2021
248

Agencja Przestrzeń wygrywa międzynarodową obsługę Lay’s

Agencja Przestrzeń wygrywa międzynarodową obsługę Lay’s

Przestrzeń odpowiedzialna będzie za opracowanie idei kampanii i przygotowanie materiałów na 34 rynki, m.in.: polski, rosyjski, grecki, czeski, rumuński i serbski. Kampania łączyć będzie elementy wizerunkowe z komunikacją nowości produktowych.

W ramach współpracy z rynkami agencja nie tylko przygotuje materiały do kanałów digital, OOH czy sklepu, ale także wytyczne strategiczno – kreatywne dotyczące implementacji kampanii.

Przestrzeń będzie odpowiedzialna także za koncepcje współpracy z influencerami.

Przetarg na agencję obsługującą kampanię miał dwa etapy, brało w nim udział kilka agencji z Polski i Rosji. Start kampanii przewidziany jest na trzeci kwartał 2021.

Comments

comments

248
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...