string(97) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2021/01/lays-1200x500.jpg');"
string(71) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2021/01/lays-1200x500.jpg"
Agencja Przestrzeń wygrywa międzynarodową obsługę Lay’s
Agencja Przestrzeń wygrywa międzynarodową obsługę Lay’s
Przestrzeń odpowiedzialna będzie za opracowanie idei kampanii i przygotowanie materiałów na 34 rynki, m.in.: polski, rosyjski, grecki, czeski, rumuński i serbski. Kampania łączyć będzie elementy wizerunkowe z komunikacją nowości produktowych.
W ramach współpracy z rynkami agencja nie tylko przygotuje materiały do kanałów digital, OOH czy sklepu, ale także wytyczne strategiczno – kreatywne dotyczące implementacji kampanii.
Przestrzeń będzie odpowiedzialna także za koncepcje współpracy z influencerami.
Przetarg na agencję obsługującą kampanię miał dwa etapy, brało w nim udział kilka agencji z Polski i Rosji. Start kampanii przewidziany jest na trzeci kwartał 2021.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
