Agencja PR Profeina rozwija swoją europejską sieć
Enterie, europejska sieć agencji PR wyspecjalizowanych w nowych technologiach i gospodarce cyfrowej, poszerza swój zasięg o Holandię, Włochy i Szwecję. Do założonej przez warszawską agencję Profeina sieci, oraz do jej partnerów z Niemiec, Francji i Danii, dołączyła również nowa agencja PR z Wielkiej Brytanii.
O zagranicznej ekspansji na poważnie myśli coraz więcej polskich firm technologicznych, my zaś dostajemy coraz więcej zapytań o wsparcie komunikacyjne ich międzynarodowych działań. Dotyczy to zarówno firm dojrzałych, dobrze ugruntowanych na polskim rynku, jak i startupów, dla których wyjście na rynki zagraniczne jest naturalne, wpisane w strategie rozwoju od samego początku. – MÓWI MAGDALENA GÓRAK, MANAGING PARTNER AGENCJI PROFEINA.
-
Szwedzka agencja Four PR dołączyła do duńskiego Partnera Enterie Kemp & Kjær na północy kontynentu. Obie agencje współpracowały już ze sobą w ramach Nothern PR Network. Razem pomogą polskim i europejskim klientom wchodzić na rynki skandynawskie.
-
Nowy holenderski Partner Enterie MCS PR – dzięki swoim doświadczeniom, dalszym partnerstwom i kontaktom – oferuje wsparcie również w pozostałych krajach Beneluksu, w Luksemburgu i Belgii.
-
Partnerem Enterie we Włoszech została mediolańska Doppia Elica, zaś nowym Partnerem w Wielkiej Brytanii – londyńska Carrots Communications.
Dynamiczne, szybko rosnące firmy technologiczne mają swoją specyfikę, w którą wpisane jest cyfrowe środowisko działania, elastyczny, „zwinny” sposób pracy i międzynarodowy rozwój. Za pośrednictwem naszej sieci możemy podobne usługi, podobny sposób myślenia i działania zaproponować wszystkim ambitnym przedsięwzięciom, zarówno tym chcącym wejść do Polski, jak i polskim firmom chcącym rosnąć zagranicą. – KOMENTUJE ANDRZEJ JĘDRZEJCZAK, MANAGING DIRECTOR ENTERIE.