Agencja OneMulti lokalnym Partnerem Aktywacyjnym w globalnej kampanii UNDP „Weather Kids”

Informacja Prasowa - 27.03.2024
212

Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80 terytoriów na całym świecie

Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię „Weather Kids”. Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80 terytoriów na całym świecie.

W ramach pracy projektowej OneMulti zlokalizowało kampanijne materiały na rodzimy rynek i przetłumaczyło materiały na oficjalną stronę projektu. Eksperci agencji koordynowali również przygotowanie materiału wideo przy użyciu AI, a także wygenerowali na potrzeby mediów audio (radio i podcasty) materiały dźwiękowe oraz wielojęzykową mieszankę prognoz pogody (medley), którą przekazano do dyspozycji agencji na całym świecie. Do współpracy merytorycznej agencja pozyskała także ekspertów z UNGC i IMGW.

„Skuteczny przekaz informacji o konieczności ochrony planety oraz mobilizacja społeczeństwa do podejmowania działań na rzecz klimatu i ochrony środowiska odgrywają istotną rolę w trosce o los przyszłych pokoleń. W OneMulti świetnie rozumiemy znaczenie wiedzy i doświadczenia w zakresie ESG i sustainability w komunikacji społecznej, dlatego bez wahania dołączyliśmy do tej ważnej międzynarodowej inicjatywy. Różnice czasowe czy geograficzne nie miały tu znaczenia, a wspólna praca w czasie rzeczywistym przełożyła się na efektywność działań, umocniła więzi między zespołami profesjonalistów na różnych kontynentach oraz zadecydowała o sukcesie całej inicjatywy” – mówi Mariusz Pleban, partner w agencji OneMulti.

Po ogłoszeniu w listopadzie ubiegłego roku partnerstwa z UNDP Międzynarodowa Organizacja Doradztwa Komunikacyjnego (ICCO) powołała grupę zadaniową ds. komunikacji klimatycznej (Climate Communications Taskforce, CCT), która miała zająć się planem współpracy oraz implementacją kampanii komunikacyjnej w projekcie. Po opracowaniu strategii grupa zbudowała rozległą sieć lokalnych firm PR, które odegrały zasadniczą rolę w przedstawieniu idei na rodzimych rynkach, prezentując bardzo szeroki zakres pomysłów, technik i kreatywnych rozwiązań. Partnerem Aktywacyjnym projektu w Polsce została agencja doradztwa strategicznego w zakresie komunikacji oraz zrównoważonego rozwoju OneMulti.

„Wiemy, że komunikacja jest integralnym elementem walki ze zmianami klimatycznymi, a ta kampania tylko wzmocniła to przeświadczenie. Byłem zdumiony skalą wsparcia ze strony członków ICCO dla Weather Kids. Zaangażowanie tak wielu różnych organizacji, krajów, kultur i języków nie przypomina niczego, co widziałem do tej pory. To największa kampania klimatyczna w historii i daje wielką nadzieję na lepszą przyszłość dzieci, bo to na nich koncentruje się projekt Weather Kids” – mówi Boaz Paldi, Chief Creative Officer, UNDP i współprzewodniczący Climate Communications Taskforce.

Kampania Weather Kids to zrealizowany przez UNDP w partnerstwie z ICCO projekt prośrodowiskowy, w którym dzieci z całego świata przejmują lokalne serwisy pogodowe, aby przedstawić niepokojące prognozy na rok 2050. Zapowiedzi ostrzegają widzów przed katastrofalnymi zagrożeniami, jakie rosnące temperatury przyniosą ludziom i globalnej gospodarce w ciągu najbliższych kilku dekad. Celem kampanii było nagłośnienie tematu w mediach na wszystkich rynkach partnerskich oraz zmotywowanie dorosłych do podjęcia przyrzeczenia, które zobowiąże ich do zmiany nawyków z troską o przyszłość najmłodszych.

Comments

comments

212
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...