Agencja marketingu zintegrowanego Berry Project powołuje do życia Kolektyw Kreatywny

Informacja Prasowa - 02.10.2019
185

Agencja marketingu zintegrowanego Berry Project powołuje do życia Kolektyw Kreatywny

Berry Project, warszawska agencja marketingu zintegrowanego, powołuje do życia nową markę: BERRY | Kolektyw Kreatywny. Działająca od 2008 roku spółka konsekwentnie rozbudowywała swoje kompetencje i obecnie proponuje Klientom obsługę 4 zespołów projektowych, wyspecjalizowanych w różnych dziedzinach reklamy.  

Strategia komunikacji, komunikacja zintegrowana, marketing szeptany i projektowanie graficzne – na specjalizację w tych obszarach stawia BERRY | Kolektyw Kreatywny. W skład Kolektywu, oprócz Berry Project, wchodzą marki stworzone przez Marcina Mystkowskiego i Adama Poniatowskiego. „Rynek się zmienia. Od kilku lat obserwujemy zwiększający się popyt na wyspecjalizowane usługi marketingowe. Zgodnie z naszymi analizami już 3 na 5 średnich i dużych firm poszukuje wyspecjalizowanych usług. Miejsce agencji typu 360° zastępować będą firmy o wysokich kompetencjach w konkretnym obszarze – np. social media czy web design. Nasza propozycja to również odpowiedź na potrzeby działów marketingu, które korzystają z zewnętrznej obsługi wyłącznie w wąskich dziedzinach, uzupełniając kwalifikacje zespołów in-house” – zauważa Marcin Mystkowski, CEO oraz strateg komunikacji.  

Obserwujemy trendy na rynku i niektóre z naszych kompetencji rozwijamy pod oddzielnymi markami. To znacznie ułatwia rozwój i pozyskiwanie nowych klientów. Tak było między innymi  z Octo Buzz, czyli marką zajmującą się monitoringiem internetu oraz buzz marketingiem – mówi Adam Poniatowski, partner agencji.

Octo Buzz powstał w lutym 2018 r. W tym czasie marka zbudowała portfolio kilkudziesięciu Klientów oraz zyskała status partnera dużych agencji marketingowych w zakresie buzz marketingu. Kolejną marką w kolektywie jest specjalizujący się w projektowaniu strategii komunikacji Bunch, odpowiedzialny między innymi za stworzenie strategii komunikacji dla marek telekomunikacyjnych czy instytucji publicznych i podmiotów naukowych. Za obsługę graficzną w Kolektywie będzie odpowiadać studio graficzne, które oficjalnie wystartuje 10 października pod nazwą Studio Dzikie.

Comments

comments

185
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...