Agencja LEWIS nominowana do European Excellence Awards 2016 za Biblię AUDIO

Informacja Prasowa - 21.11.2016
1

LEWIS z nominacją do prestiżowej nagrody

Projekt BIBLIA AUDIO Superprodukcja realizowany przez Krzysztofa Czeczota i Maćka Budzicha, który komunikacyjnie wspierała agencja LEWIS, został nominowany do prestiżowej nagrody European Excellence Awards 2016. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni już 8 grudnia podczas gali finałowej, która odbędzie się w hotelu Ritz-Carlton w Berlinie.

European Excellence Awards wyróżniają wyjątkowe w skali europejskiej osiągnięcia w dziedzinie komunikacji oraz public relations. Międzynarodowy konkurs organizowany jest już po raz 10-ty. Jubileuszowa edycja sprawiła, że do konkursu zgłosiła się rekordowa liczba kampanii. Agencja LEWIS została doceniona za koordynację projektu BIBLIA AUDIO Superprodukcja w kategorii “kampanie narodowe i regionalne: Polska, Ukraina, Republika Mołdawii”.

Prace nad projektem BIBLIA AUDIO Superprodukcja rozpoczęły się na kilka miesięcy przed rozpoczęciem kampanii. Natomiast w kwietniu bieżącego roku rozpoczęła się zbiórka crowdfundingowej w serwisie Wspieram.to. BIBLIA AUDIO jest to pierwsza w historii dźwiękowa adaptacja Biblii zrealizowana z takim rozmachem. Pomysłodawca projektu, Krzysztof Czeczot, postanowił nagrać Nowy i Stary Testament w formie audiobooka-superprodukcji.

W prace przy projekcie jest zaangażowanych ponad 300 osób, w tym czołówka polskich gwiazd małego i dużego ekranu, m.in.:

Stworzenie tak niezwykłej produkcji wymaga dużych środków finansowych. Dzięki udanej akcji crowdfundingowej udało się zebrać 271 028 złotych na realizację pierwszej części projektu – Nowego Testamentu, który można już nieodpłatnie posłuchać w Internecie.

W działaniach komunikacyjnych projekt wsparła agencja LEWIS. Do ich działań należało:

  • Stworzenie hasła i opisów projektu,
  • Kontakty z mediami,
  • Kontakty z parafiami, aby poinformować ich o projekcie,
  • Przygotowanie materiałów prasowych,
  • Przygotowanie materiałów graficznych.

Nominacja do tak prestiżowej nagrody, jaką jest European Excellence Awards, jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Cieszymy się, że mogliśmy się znaleźć w gronie tak ciekawych i kreatywnie przeprowadzonych kampanii. Nie udałoby nam się uzyskać nominacji gdyby nie możliwość współpracy przy tak przełomowym i wizjonerskim projekcie jakim jest BIBLIA AUDIO Superprodukcja. Komunikacyjnie projekt był wymagający, ale efekt końcowy pozostanie z nami do końca świata, co nieczęsto zdarza się w naszej pr-owej rzeczywistości” – mówi Krzysztof Chodkowski, manager projektu, LEWIS.

Obecnie prowadzony jest drugi etap zbiórki. Zebrane środki zostaną przekazane na realizację części Starego Testamentu. Kwota potrzebna do realizacji nagrań to 576 700 złotych. Zbiórka potrwa do 18 grudnia 2016 roku. Więcej informacji dotyczących drugiego etapu zbiórki znajduje się tutaj.

Comments

comments

1
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...