Agencja kreatywna Mother

Redakcja PR - 17.04.2019
200

Agencja kreatywna Mother

Agencja kreatywna Mother

Już od 1996 roku na rynku funkcjonuje niezależna agencja kreatywna Mother. Początkowo agencja składa się z kilku osób pracujących wspólnie przy jednym stole, a teraz jest najbardziej szanowaną i kreatywną agencją w branży. Ponad 500 pracowników działa na rzecz agencji na całym świecie, a mianowicie w Londynie (tam została założona), Nowym Yorku, Los Angeles i Shanghaju. W marcu b.r. Mother stała Agencją Reklamową Roku 2018, według magazynu Campaign, a w kwietniu magazyn AdAge nazwał ją Najlepszą Międzynarodową Agencją.

Agencja kreatywna pracuje dla takich klientów, jak IKEA, KFC, Stella Artois, Target, Sky oraz Diageo. Poniżej przedstawiamy najbardziej znane kampanie Mother Agency.

https://www.youtube.com/watch?v=0cG0Vw_k-eg – „FCK” dla KFC

https://www.youtube.com/watch?v=tGN4H4-mXG4 – „Dlaczego w mojej sypialni jest Rang-tan” dla Greenpeace

https://vimeo.com/47931473 – „Move to the beat” dla Coca-Cola

Agencja jest słynna nie tylko ze swoich kreatywnych kampanii, lecz także z niemniej kreatywnego wnętrza londyńskiego biura. Architekt Clive Wilkinson z zespołem zaprojektowali jeden ogromny „stół”, który tworzy wstęgę na planie piętra, łącząc wszystkie zespoły w jeden. Tak, jak to wyglądało pierwotnie, ale w zupełnie innej skali. Teraz, przy nowym „stole” mogło się zmieścić aż 200 osób. Długość stołu liczy aż 76 metrów.
Wnętrze biura było wielokrotnie nagradzane w tym m.in. prestiżową nagrodą AIA Honor Award. Jego układ wychodził z podstawowej zasady panującej w agencji – dobrze zgranego zespołu, oraz podejścia:

“To make great work, have fun and make money. Always in that order.” (Żeby dobrze pracować, baw się i zarabiaj. Zawsze w tej kolejności).
źródła: motherlondon.com, clivewilkinson.com

 

https://www.youtube.com/watch?v=4LqFVqk1rqg – Campaign Agency of the Year 2018: Mother London

Comments

comments

200
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...