Agencja Kalicińscy wygrywa przetarg Kaufland na moderację social media

Informacja Prasowa - 10.06.2021
182

Agencja Kalicińscy wygrywa przetarg Kaufland na moderację social media

Agencja Kalicińscy wygrywa przetarg Kaufland na moderację social media

Agencja Kalicińscy zwyciężyła w przetargu na moderację mediów społecznościowych sieci hipermarketów Kaufland.

Wybraliśmy agencję Kalicińscy, ponieważ przekonał nas zarówno przedstawiony pomysł na komunikację, jak i niestandardowe podejście do przetargu. Agencja również szybko wyczuła narrację marki i już od pierwszych tygodni współpracy wykazała się profesjonalizmem w zakresie moderacji w kanałach social mediowych – mówi Żaneta Glinka, Dyrektor Pionu Digital Kaufland.

Do zadań agencji należy kompleksowa moderacja, komunikacja kryzysowa oraz monitorowanie wraz
z raportowaniem wszystkich kanałów społecznościowych sieci hipermarketów Kaufland.

Fakt, że nasz nowy klient, jakim jest Kaufland tak szybko docenił jakość naszej obsługi wynika z tego, że stawiamy na moderatorów, którzy doskonale radzą sobie z angażowaniem odbiorców, a także potrafią świetnie identyfikować ryzyko oraz działać zgodnie z ustalonymi i wypracowanymi podczas warsztatów procedurami. Dzięki temu udzielane przez nich odpowiedzi są przemyślane i budują wizerunek marki również w bezpośrednim dialogu z konsumentem – mówi Kuba Kaliciński, CEO agencji Kalicińscy.

Kaufland to międzynarodowa sieć hipermarketów, należąca do Grupy Schwarz, która oferuje artykuły spożywcze i produkty codziennego użytku. W Polsce posiada już 227 sklepów
i zatrudnia ok. 16 tys. pracowników.

Comments

comments

182
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...