Agencja K2 Create (Grupa K2) opracowała zaczepny koncept kreatywny dla Pepsi Max.

Informacja Prasowa - 12.08.2021
157

Agencja K2 Create (Grupa K2) opracowała zaczepny koncept kreatywny dla Pepsi Max.

Agencja K2 Create (Grupa K2) opracowała zaczepny koncept kreatywny dla Pepsi Max.

W przygotowanym spocie Pinokio, bohater platformy kreatywnej stworzonej przez K2 Create, pokazuje, że żadne pytania nie są potrzebne – wybór Pepsi Max jest oczywisty.

– Konsumenci z Generacji Z oceniają marki poprzez ich „rdzenie”, aby skrócić proces wyboru.  Naszym celem było wykazanie prawdziwej wartości i wyższości Pepsi Max na kluczowym        w kategorii kryterium smakumówi Adam Samsel, Strategy Director w K2 Create.

Koncept jest częścią prowadzonej przez Pepsi Max komunikacji wykorzystującej postać Pinokia. W jej ramach K2 Create przygotowało spoty reklamowe do adaptacji, które są emitowane w Polsce. Marka nie wyklucza emisji w pozostałych krajach rynku EER.

https://www.facebook.com/PEPSIpl/videos/356007759253846

https://www.facebook.com/k2internet/posts/10160029529594131

Comments

comments

157
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...