Agencja ComPress nawiązała strategiczną współpracę z eContentLAB

Informacja Prasowa - 25.01.2017
111

ComPress z mocnym wejściem w digital PR

Agencja ComPress nawiązała strategiczną współpracę z eContentLAB, interaktywną agencją content marketingową należącą do E-Kiosk S.A.. Tym samym jedna z najstarszych firm doradztwa komunikacyjnego w Polsce wzmacnia swoją ofertę o pakiet digitalowy.

Alians ComPress z eContentLAB to odpowiedź na wyzwania rynku komunikacyjnego. Marki coraz chętniej rezygnują z jednostronnego przekazu na rzecz interakcji z otoczeniem, a o skuteczności kampanii często decyduje poziom zaangażowania grup docelowych w dialog z firmą i jej produktami.

W content marketingu i działaniach online KPI są bezpośrednim odbiciem konwersji i zachowań potencjalnych klientów. Właśnie dlatego współpraca z agencją interaktywną to dla ComPress naturalny kierunek rozwoju i istotny element uzupełniający ofertę firmy. Pozwoli nam pełniej wykorzystywać kanały, w których chcą lub powinni zaistnieć nasi klienci, a także na bieżąco monitorować skuteczność komunikacji online – mówi Agata Wiśniewska, wiceprezes zarządu Compress.

Zmiany w sposobie korzystania z mediów i rozwój nowych technologii sprawiają, że światy marketingu interaktywnego i PR przenikają się coraz częściej. W ramach synergii treść zyskuje kreatywną, angażującą formę i maksymalną skuteczność.

Współpracując z profesjonalnymi dziennikarzami, ekspertami w swoich dziedzinach, możemy tworzyć jakościowe produkty w obszarze content marketingu, trzeba je jednak skutecznie uplasować. ComPress zajmuje się tym od lat, skutecznie budując strategie komunikacji marek z ich odbiorcami. Wymiana kompetencji przełoży się na realny zysk dla naszych klientów – podkreśla Mikołaj Tocki, Dyrektor Zarządzający w eContentLAB.

ComPress i eContentLAB współpracują od stycznia bieżącego roku.

Zobacz też:

Agata Wiśniewska wiceprezesem ComPressu. Poprzedni wiceprezes założył Fundację pomagającą Polakom na Kresach

Comments

comments

111
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...