ComPress z mocnym wejściem w digital PR
Agencja ComPress nawiązała strategiczną współpracę z eContentLAB, interaktywną agencją content marketingową należącą do E-Kiosk S.A.. Tym samym jedna z najstarszych firm doradztwa komunikacyjnego w Polsce wzmacnia swoją ofertę o pakiet digitalowy.
Alians ComPress z eContentLAB to odpowiedź na wyzwania rynku komunikacyjnego. Marki coraz chętniej rezygnują z jednostronnego przekazu na rzecz interakcji z otoczeniem, a o skuteczności kampanii często decyduje poziom zaangażowania grup docelowych w dialog z firmą i jej produktami.
W content marketingu i działaniach online KPI są bezpośrednim odbiciem konwersji i zachowań potencjalnych klientów. Właśnie dlatego współpraca z agencją interaktywną to dla ComPress naturalny kierunek rozwoju i istotny element uzupełniający ofertę firmy. Pozwoli nam pełniej wykorzystywać kanały, w których chcą lub powinni zaistnieć nasi klienci, a także na bieżąco monitorować skuteczność komunikacji online – mówi Agata Wiśniewska, wiceprezes zarządu Compress.
Zmiany w sposobie korzystania z mediów i rozwój nowych technologii sprawiają, że światy marketingu interaktywnego i PR przenikają się coraz częściej. W ramach synergii treść zyskuje kreatywną, angażującą formę i maksymalną skuteczność.
Współpracując z profesjonalnymi dziennikarzami, ekspertami w swoich dziedzinach, możemy tworzyć jakościowe produkty w obszarze content marketingu, trzeba je jednak skutecznie uplasować. ComPress zajmuje się tym od lat, skutecznie budując strategie komunikacji marek z ich odbiorcami. Wymiana kompetencji przełoży się na realny zysk dla naszych klientów – podkreśla Mikołaj Tocki, Dyrektor Zarządzający w eContentLAB.
ComPress i eContentLAB współpracują od stycznia bieżącego roku.
Zobacz też: