Agencja Bluerank wzmacnia Marketing i PR

Informacja Prasowa - 20.02.2020
120

Agencja Bluerank wzmacnia Marketing i PR

Bluerank, wiodąca agencja marketingu internetowego, wzmacnia siły w obszarze Marketingu i PR. Do zespołu dołączyły Marta Markowska, która została Marketing Managerem oraz Joanna Blewąska, która rozpoczęła pracę na stanowisku PR Specialist. 

Działając jako agencja 360, przede wszystkim nastawiamy się na efektywną realizację celów naszych Partnerów, w zgodzie z ich wartościami. Ale istotne jest dla nas też to, by komunikować naszą ofertę, mówić o nowych narzędziach, które testujemy, czy o prestiżowych nagrodach, które dzięki dobrej współpracy z Partnerami zdobywamy – Maciej Gałecki, CEO Bluerank.

 

Marta Markowska wcześniej odpowiedzialna była za marketing i public relations Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Ma na swoim koncie także wieloletnie doświadczenie dziennikarskie, które zdobywała m.in w TVP. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, media relations, social media i budowaniu wizerunku pracodawcy. Realizowane przez nią projekty zdobyły branżowe nagrody m.in Złote Spinacze. Posiada międzynarodowy certyfikat kompetencji digital marketingowych DIMAQ Professional. Absolwentka socjologii Uniwersytetu Łódzkiego, ukończyła również studia podyplomowe na kierunku zarządzanie marketingowe Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Joanna Blewąska przez ostatnie lata była rzecznikiem prasowym w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Łódzkiego. Wcześniej pracowała jako dziennikarz i redaktor prasowy oraz reporter radiowy. Studiowała ekonomię na Uniwersytecie Łódzkim, ukończyła też dwa kierunki w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie: Public Relations oraz Coaching (studia podyplomowe).

Joanna wzmocni w Bluerank także dział Strategii. Jako Trener Biznesu oraz moderator procesu Design Thinking, będzie wspierała Klientów i Partnerów przy tworzeniu i realizacji ich strategii komunikacyjnych i biznesowych, zgodnie z ideą Customer Journey i Customer Experience.

Już kilka lat temu w naszej strategii przyjęliśmy, że działamy w oparciu o ideę Customer Journey oraz Customer Experience. Jest to wpisane w misję naszej firmy i takie stawiamy sobie cele – dostarczać Partnerom rozwiązania, które pozwalają towarzyszyć ich Klientom na wszystkich etapach ścieżki zakupowej, budując jak najlepsze wrażenia i doświadczenia – Maciej Gałecki, CEO Bluerank.

 

Comments

comments

120
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...