Agata Sądel na czele nowej marki Matterkind

Informacja Prasowa - 06.05.2020
242

Agata Sądel na czele nowej marki Matterkind

Agata Sądel na czele nowej marki Matterkind

W globalnych strukturach holdingu IPG powołano Matterkind, podmiot odpowiedzialny za komunikację w spersonalizowanych kanałach. W Polsce na czele zespołu odpowiedzialnego za ten obszar usług stanęła Agata Sądel, manager z wieloletnim doświadczeniem w branży.

IPG uruchomił nową markę Matterkind, globalnie działającą w ramach Kinesso, mediowego i marketingowo – technologicznego ramienia holdingu.  Oferta Matterkind będzie skoncentrowana na tworzeniu rozwiązań bazujących na spersonalizowanych kanałach komunikacji, nastawionych na zaangażowanie konsumentów oraz nakierowanych na realizację biznesowych KPI klientów.  Zakres usług Matterkind obejmie m.in. programmatic, tym samym wchłonie międzynarodowy brand Cadreon oraz jego zespół.

W Polsce funkcję Head of Matterkind powierzono Agacie Sądel. – Stawiamy użytkownika w centrum komunikacji, na wszystkich etapach procesu zakupowego. Będziemy korzystali z rozwiązań sieciowych oraz indywidualnie dopasowanych do potrzeb klientów na każdym z rynków – mówi Agata Sądel. Jak podkreśla Rafał Wyszyński, Chief Data & Technology Officer w IPG Medibrands rozwiązania Matterkind będą oferowane wszystkim klientom agencji IPG Mediabrands w Polsce, czyli Initiative, UM i Reprise oraz innym agencjom z grupy IPG. Tym samym zespół Agaty będzie ściśle współpracował z teamami klienckimi oraz strategią IPG Mediabrands. Jako szef Matterkind będzie raportowała do Rafała Wyszyńskiego, odpowiedzialnego za wdrożenie Kinesso w Polsce. Agata będzie także odpowiedzialna za projekty hubowe dla klientów regionalnych.

Agata Sądel przez ostatni rok związana była z firmą Huawei, gdzie jako Senior Digital Communication Manager odpowiadała za komunikację marki w kanałach digital, ściśle współpracując m.in. z zespołem e-commerce oraz z działem usług mobilnych. Wcześniej, jako Programmatic Director w GroupM odpowiadała za biznes, wdrożenia klienckie i rozwiązania Grupy w obszarach zakupu programmatycznego i kreacji. Była również związana z Publicis Media i Value Media. Ukończyła ekonomię na Uniwersytecie w Southampton.

btf

Comments

comments

242
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...