Agata Palmowska dołączyła do teamu kreatywnego Artegence

Informacja Prasowa - 14.03.2017
7

Agata Palmowska dołączyła do teamu kreatywnego Artegence

Agata Palmowska po siedmiu latach powróciła do działu Kreacji Artegence. Objęła stanowisko senior creative.

Agata wielokrotnie współtworzyła kampanie, które zdobywały uznanie jury na najważniejszych, branżowych konkursach. Ma na koncie trzy nominacje do Cannes Lions, oraz po kilka nagród m.in. w KTR-ach, Effie Awards czy Mixx Awards.

Poza Artegence, Palmowska pracowała wcześniej w agencjach Isobar Polska, Cheil i K2 przy projektach m.in. dla marek: IKEA, Play, Samsung, PZU, L’Oreal, Coca-Cola, Adidas, Volkswagen czy Volvo.

W Artegence współtworzy kampanie na rzecz kluczowych klientów agencji.

Comments

comments

7
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...