Agata Brzezińska dołącza do zespołu agencji Labcon

Informacja Prasowa - 20.12.2017
289

Agata Brzezińska dołącza do zespołu agencji Labcon

Do zespołu agencji Labcon działającej w ramach struktury Group One dołącza kolejna osoba. Agata Brzezińska, wcześniej związana z LiguidTread (Publicis Media), obejmuje stanowisko Senior Influencer Marketing Specialist. Od czasu utworzenia agencji w maju 2017 roku, jej zespół powiększył się o 4 osoby.

Labcon jest unikalną w skali kraju agencją, która posiada zdobywany na najbardziej rozwiniętych światowych rynkach marketingowych know-how w zakresie budowania kontentu i współpracy z influencerami. Nasze rekomendacje przygotowujemy w oparciu o długofalową strategię marek, ponieważ wierzymy, że dobrze zbudowana komunikacja zdecydowanie może wykraczać poza ramy jednej kampanii. W naszych działaniach skupiamy się na proponowaniu innowacyjnych rozwiązań, przede wszystkim koncentrując się na jakości, a nie tylko na zasięgach influencerów angażowanych do współpracy. Cały czas poszerza się grono naszych Klientów, którzy reprezentują różne branże. Jesteśmy przygotowani na nadchodzący rok, w którym jeszcze mocniej będziemy stawiać na innowacyjne rozwiązania technologiczne. Nie zwalniamy tempa a w tym miesiącu mamy przyjemności ogłosić kolejny transfer. Do naszego zespołu dołącza Agata Brzezińska, która wcześniej pracowała z LiquidTread (Publicist Media). U nas obejmuje stanowisko Senior Influencer Marketing Specialist i będzie realizowała działania m.in. dla marek z branży beauty – mówi Marta Łysiak, Managing Director Labcon.

Agata Brzezińska od 2013 roku związana była z Zenith, gdzie zajmowała się realizacją kampanii social media oraz influencer marketingiem. W grudniu 2016, po restrukturyzacji Publicist Media dołączyła do zespołu LiquidThread, gdzie pracowała na stanowisku Influencer Marketing Specialist. W dotychczasowej pracy Agata odpowiadała za budowanie strategii działań i prowadzenie kampanii z influencerami dla takich klientów jak: Reckitt Benckiser, Estee Lauder, L’Oreal, Coty, Lactalis, Sanofi, Elelctrolux czy Develey. Szczególnie bliskie jej sercu są realizacje z kategorii beauty, ponieważ doskonale zna twórców z tej właśnie kategorii.

We współpracy z influencerami cenię sobie przede wszystkim ich kreatywność oraz naturalność. Dlatego uważam, że bardzo ważne jest utrzymywanie z nimi pozytywnych, a nawet przyjacielskich relacji, które przekładają się na sukces kampanii. Praca jest moją pasją – także po powrocie do domu z zainteresowaniem śledzę kolejne realizacje zaprzyjaźnionych twórców. Dobrze jest być na bieżąco z filmikami influencerów, których się zna, lubi a co więcej, z którymi się współpracuje. Dzięki temu można zaproponować jeszcze bardziej adekwatne działania – mówi Agata Brzezińska, Senior Influencer Marketing Specialist, Labcon.

Labcon – nowoczesne podejście do contentu w Polsce

Labcon, najmłodsza ze spółek Group One, oferuje Klientom kompleksowy consulting, strategię i realizację, z uwzględnieniem całego planu mediowego, w którego budowaniu uczestniczy na każdym etapie. Firmę wyróżnia całościowe podejście do długofalowego, systematycznego procesu powstawania narracji i tworzenie tzw. adaptive content, który jest budowany w drodze interakcji z użytkownikiem, w oparciu o weryfikację i analizę informacji zwrotnych. Labcon stawia na wykorzystanie najnowszych technologii jak np. face recognition, który pozwala na mierzenie zadowolenia z komunikatu po mimice twarzy. Istotnym składnikiem kompetencji Labcon jest strona analityczna – badanie insightów, wszystkiego, co dzieje się z contentem, co działa, a co nie działa, a także scheduling, czyli dostosowywanie formatów i częstotliwości oraz niezwykle precyzyjny dobór grup

docelowych. Wreszcie prawdziwie jakościowy, a nie czysto zasięgowy dobór influencerów. Wszystko po to, by kontent, który dostarcza marka odpowiadał na rzeczywiste potrzeby i był autentycznie angażujący, a marka mogła komunikować się lepiej, łatwiej i szybciej. Wśród Klientów agencji znajdują czołowe marki, m.in.: L’Oreal, Maybelline, Garnier, Hochland, Lenovo, Remington i BMW.

Marta Łysiak, która tworzy Labcon dołączyła do Group One w marcu tego roku. Od 2008 roku była związana z Google, przez ostatnie 3 lata pełniła funkcję CEE Strategic Partner Manager w londyńskim oddziale YouTube. W Wielkiej Brytanii, topowym dla komunikacji digital i e-commerce rynku w Europie, współpracowała z największymi YouTuberami i doradzała kluczowym klientom Google jak budować kontent i komunikować się z widownią YouTube w naszym regionie. Była zaangażowana w projekty m.in. dla Nestle, Avon, L’Oreal, Unilever, ING, Millennium, Allegro, Asos, BBC, Tymbark.

Comments

comments

289
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...