Adrian Moliński dołącza do zespołu social media On Board Think Kong

Informacja Prasowa - 20.01.2022
53

Adrian Moliński dołącza do zespołu social media On Board Think Kong

Adrian Moliński dołącza do zespołu social media On Board Think Kong

Adrian Moliński objął stanowisko account executive w zespole social media w agencji OBTK. Zanim związał się z OBTK, Adrian Moliński pracował w Berry Project i Berry Kolektyw Kreatywny, gdzie m.in. koordynował komunikację w kanałach SoMe, koordynował akcje marketingowe, tworzył raporty analityczne i realizował aktywacje z zakresu influencer marketingu.

W On Board Think Kong odpowiada za realizację projektów komunikacyjnych dla marek LiuGong, Dressta, Seiko i Continental. Wspiera też planowanie strategii komunikacji, organizację aktywacji digitalowych i współpracy z influencerami.

Adrian Moliński ukończył studia licencjackie i magisterskie na kierunku Europeistyka, specjalizacja: Polityka Zagraniczna UE.

 

Comments

comments

53
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...