AdCookie docenione w raporcie M&MP „Agencje marketingu zintegrowanego 2015”

Informacja Prasowa - 28.07.2016
145

AdCookie docenione w raporcie M&MP „Agencje marketingu zintegrowanego 2015”

Agencja AdCookie zadebiutowała świetnym wynikiem w  tegorocznym raporcie agencji marketingu zintegrowanego, za którego przygotowanie odpowiada Media&Marketing Polska we współpracy z Millward Brown. AdCookie jest najmłodszą agencją, która została uwzględniona w badaniu – działa dopiero od 1,5 roku. Tytuł agencji roku przypadł Albedo Marketing, natomiast wyróżniona została agencja Plej.

Zdjęcie M&MP2

AdCookie zajęło pierwsze miejsce w pięciu kategoriach: „Zna daną kategorię produktową i jej sytuację rynkową”, „Stosuje nowe technologie w realizacji projektów”, „Rozumie nowe media”, „Rozumie ideą zintegrowanej komunikacji” oraz „Agencja sprawdza się w kampaniach ATL”. W większości pozostałych kategorii pozycjonowało się na drugim miejscu. W raporcie możemy przeczytać opinię Millward Brown: „świetne wyniki badań; wszystkie oceny wyraźnie powyżej średniej; znakomicie wypada ocena działań ATL i zastosowanie nowych technologii”. AdCookie było jedną z nielicznych agencji, ocenianą przez tak wielu klientów w badaniu.

Oceny klientów są dla nas szczególnie ważne, ponieważ najlepiej pokazują to, na ile udaje się nam skutecznie realizować obrane cele. Zajęcie pierwszego miejsca w kategorii potwierdzającej stosowanie nowych technologii w realizacji projektów oraz drugiego miejsca w kategorii rozumienia nowych mediów jest najlepszym dowodem na to, że działamy zgodnie z naszymi założeniami. W końcu nasz claim to „innovative marketing”. Cieszymy się, że podmioty z nami współpracujące to dostrzegają i doceniają. W ubiegłym roku nie straciliśmy żadnego Klienta, który nawiązał z nami współpracę!
– komentuje Mateusz Sobieraj, CEO AdCookie.

Agencja AdCookie posiada doświadczanie w wielu projektach interaktywnych. Firma współpracuje m.in. z Marwittem, Xiaoyi, LC Corp, Lokum Deweloper, Teletorium, Gatta. W tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow doceniono kampanię VR dla Domar Development, za którą odpowiadało AdCookie. Agencja dostała główną nagrodę w kategorii  Digital marketing – innowacja internetowa .

Raport specjalny poświęcony Agencjom Marketingu Zintegrowanego został wydany przez MMP po raz siódmy. Przebadanych zostało 29 agencji.

Comments

comments

145
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...