Magnifico z linią plakatów na rzecz wsparcia społeczności LGBT+

Informacja Prasowa - 16.05.2023
107

Część dochodu ze sprzedaży kolorowych i zabawnych kolaży zostanie przekazana Fundacji Cicha Tęcza

Zespół kreatywny agencji Magnifico Marketing&PR Consultants stworzył linię plakatów związanych z mniejszością LGBT+ oraz pracą samej agencji. Część dochodu ze sprzedaży kolorowych i zabawnych kolaży zostanie przekazana Fundacji Cicha Tęcza, która jest pierwszą organizacją pozarządową w historii Polski, która działa na rzecz Głuchych LGBT+.

Agencja Magnifico Marketing&PR Consultants istnieje na rynku od 2003 roku. W ciągu 20 lat działalności zrealizowała wiele kampanii CSR dla swoich klientów, a projekt „Adam – Mężczyźni kontra Rak Piersi” dla Avon został nagrodzony wieloma branżowymi statuetkami. „We do Things dla LGBT+” to pierwszy stricte agencyjny projekt CSR przygotowany przez członków i dla członków zespołu. W ramach zbliżającego się Międzynarodowego Dnia Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii, który przypada na 17 maja, zespół kreatywny w osobach Karoliny Marii Siudyły i Konrada Piwowarczyka stworzył limitowaną linię plakatów związanych z mniejszością LGBT+ oraz pracą samej agencji. Wykorzystano też slogan agencji We Do Things.

„Myślę, że po dwudziestu latach pracy zespół agencji dojrzał do tego, by stworzyć autorski projekt CSR. Do tej pory przygotowywaliśmy takie z myślą o Klientach, a sami przyłączaliśmy się do wielu istniejących inicjatyw” – mówi dyrektorka zarządzająca agencji Karolina Siudyła.

Plakaty zostały wyprodukowane w formatach A2 i A3. Są dostępne w sklepie internetowym na stronie agencji, na platformach Etsy i Amazon oraz w sklepie targiplakatu.pl

Część dochodu zostanie przekazana Fundacji Cicha Tęcza, która jest pierwszą organizacją pozarządową w historii Polski, która działa na rzecz Głuchych LGBT+.

Comments

comments

107
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...