H2O realizuje kolejny spot w 3D dla Intermag

Informacja Prasowa - 23.03.2023
85

Najnowszy spot jest bazą do realizacji międzynarodowej kampanii dedykowanej flagowym produktom w portfolio producenta

Agencja po realizacji serii trzech poprzednich spotów w technologii 3D dla produktów Tytanit, Optysil, Vanadoo, przygotowała kolejny projekt. Najnowszy spot jest bazą do realizacji międzynarodowej kampanii dedykowanej flagowym produktom w portfolio producenta.

Za projekt całościowo jest odpowiedzialna agencja H2O – od strategii marki, przez koncept kreatywny, scenariusze aż po kompleksową realizację w języku polskim oraz w kilkunastu wersjach językowych.

Tym razem spot dedykowany jest produktowi Amino Ultra z opatentowaną przez Intermag technologią GCCA, która wyróżnia go na tle standardowych nawozów większą szybkością
i skutecznością przyswajania mikroelementów przez rośliny nawet w trudnych warunkach pogodowych. Zadaniem agencji było przede wszystkim podkreślenie kluczowej cechy produktu (szybkości) i uwiarygodnienie jego skuteczności w grupie docelowej (rolnicy) poprzez przedstawienie jego przewagi technologicznej nad standardowymi produktami z tej kategorii.

Naszym celem było zaprezentowanie unikalnych cech oraz skuteczności działania produktu w sprawdzonej atrakcyjnej formie, jednocześnie dodając coś świeżego. Dlatego ponownie zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją H2O Creative, która stanęła na wysokości zadania, dowożąc kompletny merytorycznie i zachwycający wizualnie spot przystępny dla odbiorców. Z całą pewnością, dzięki agencji udało nam się stworzyć kampanię, która przyciąga uwagę i skutecznie przekonuje do naszych produktów. – mówi Piotr Mańdok z Intermag.

W spocie z Amino Ultra można dostrzec elementy wspólne z poprzednimi filmami dedykowanymi biostymulatorom, m.in: atrakcyjne wizualnie animacje 3D przedstawiające kluczowe korzyści i sposób działania produktu na rośliny, czy eksperckość wynikającą rozumienia roślin i dostępu do najnowszych technologii, podkreślone hasłem „zaufaj nauce, a nie magii”. Jest też sporo zupełnie nowych, zarówno koncepcyjnych, jak i wizualnych rozwiązań, które odróżniają spot nawozu Amino Ultra od poprzednich spotów biostymulatorów Intermag.

Jesteśmy szczególnie zadowoleni z tego, że spot prezentuje nasz produkt w skondensowanej, ale jednocześnie kompleksowej formie. Dzięki temu nasi klienci nie tylko szybko zdobędą niezbędną wiedzę o naszych produktach, ale także z łatwością zrozumieją, jakie korzyści przynoszą one w codziennej pracy. – dodaje Piotr Mańdok z Intermag.

 

Comments

comments

85
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...