Krystyna ma wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej – prowadziła projekty globalnych marek z naciskiem na ich rozwój w obszarze Digital i E-commerce. W ostatnim czasie związana była z agencją Pathfinder 23, zajmującą się strategicznymi rozwiązaniami z obszaru marketingu i e-commerce, prowadząc zespoły obsługujące takich klientów jak: Bayer, Schneider Electric i Coty.
Do jej pozostałych klientów należały marki z branży beauty: Estée Lauder, Clinique, MAC, Bobbi Brown, Origins, Smashbox oraz FMCG: Pizza Hut, Łomża i Cheetos. We wcześniejszych latach Krystyna pracowała także w Deloitte Digital.
W Warsaw Creatives, Krysia jako Group Account Manager zajmuje się rozwojem działu Client Service i prowadzeniem kompleksowych projektów dla obecnych, jak i nowych klientów, spajając kompetencje agencji.
Moim celem w Warsaw Creatives jest budowanie zespołu, który w indywidualny sposób nawiązuje długotrwałe relacje z obecnymi, jak i nowymi Klientami. Połączenie kompetencji poszczególnych działów w jedną zintegrowaną ofertę pozwoli nam lepsze rozumienie potrzeb naszych Klientów i osiągnięcie wspólnie określonych celów. – podsumowuje Krystyna Bajor-Ledwoń, Group Account Manager w Warsaw Creatives