Delecta sponsorem pierwszej edycji Bake Off – Ale ciacho!

Informacja Prasowa - 02.09.2016
29

Delecta sponsorem programu kulinarnego "Bake Off – Ale ciacho!"

Delecta została sponsorem pierwszej polskiej edycji programu kulinarnego Bake Off – Ale ciacho!. W ramach działań przewidziano szeroki product placement i bilbordy sponsorskie. Reality-show, oparte na cieszącym się ogromną popularnością brytyjskim formacie The Great Bake Off, we wrześniu zagości na antenie TVP2

Od poniedziałku, 5 września, marka Delecta będzie wspierała 12 amatorów-cukierników, którzy wezmą udział w debiutującym na antenie telewizyjnej Dwójki kulinarnym show Bake Off – Ale ciacho!. Produkty do pieczenia, desery i ciasta marki będą towarzyszyć uczestnikom na wszystkich etapach programu. W ramach działań przewidziano również billboardy sponsorskie emitowane przy premierach, powtórkach oraz zwiastunach programu w TVP2 i TVP Rozrywka. Ponadto Delecta będzie promowana w kilku odcinkach porannego magazynu telewizyjnej Dwójki „Pytanie na śniadanie”. Realizowane działania mają  na celu umacnianie pozytywnego wizerunku marki w świadomości obecnych i potencjalnych konsumentów, prezentację jej portfolio, a także pozycjonowanie Delecty jako kulinarnego eksperta.

Bake Off – Ale ciacho!  to program, w którym uczestnicy będą musieli wykazać się kulinarnym kunsztem, pomysłowością i kreatywnością. W każdym odcinku cukiernicy-amatorzy zmierzą się z dwoma zadaniami. Nie zabraknie felietonów z ciekawostkami dotyczącymi sztuki kulinarnej oraz prezentacji różnych tricków cukierniczych.

Głównymi sponsorami programu są: Polski Cukier S.A., Mąka Stoisław oraz Samsung.

Warsztat uczestników oceniać będzie profesjonalne jury: Krzysztof Ilnicki – właściciel cukierni Umam Patisserie, zdobywca tytułu „Najlepszy cukiernik w Polsce” oraz Małgorzata Molska – dziennikarka kulinarna, stylistka potraw do sesji zdjęciowych, scenarzystka programów kulinarnych.

Show poprowadzą: Anna Gacek – dziennikarka, prezenterka radiowa i blogerka oraz Paulina Mikuła – autorka vloga „Mówiąc inaczej”.

Comments

comments

29
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...