Marcin Olkowicz Dyrektorem Generalnym ZFPR

Informacja Prasowa - 31.08.2016
120

Marcin Olkowicz na stanowisku Dyrektora Generalnego w ZFPR

Zarząd Związku Firm Public Relations podjął decyzję o powołaniu z dniem 1 września br. Marcina Olkowicza na nowo utworzone stanowisko Dyrektora Generalnego ZFPR i powierzeniu mu odpowiedzialności za realizację bieżącej polityki, kreowanie strategii oraz wdrażanie planów rozwoju organizacji.

Zmiany w strukturze ZFPR, organizacji zrzeszającej kluczowe podmioty w branży PR, podyktowane są nową wizją rozwoju organizacji. Na nowym stanowisku, Olkowicz odpowiedzialny będzie m.in. za zarządzanie relacjami z interesariuszami, mediami oraz realizację kluczowych inicjatyw programowych.

W czasach dynamicznych zmian i nieustannego rozszerzania kompetencji podmiotów z branży PR, podjęliśmy decyzję o wzbogaceniu zasobów Związku o silne, merytoryczne wsparcie osoby związanej z branżą od początków jej rozwoju w Polsce. Doświadczenie Marcina Olkowicza zarówno po stronie klienta, jak i konsultanta, oraz kompetencje menedżerskie i szkoleniowe, będą nieocenione w realizacji naszych ambitnych planów rozwoju – komentuje Grzegorz Szczepański, Prezes Zarządu ZFPR.

Marcin Olkowicz związany jest z branżą PR od ponad 20 lat. W końcu lata 90-tych odpowiadał za PR i komunikację korporacyjną w grupie bankowo-ubezpieczeniowej Kredyt Banku. W kolejnych latach współtworzył agencje PR, pracował jako menedżer, niezależny konsultant ds. komunikacji i szef działów szkoleń agencji PR. Od 2011 roku jako Chief Knowledge Officer odpowiedzialny był za kształtowanie oferty szkoleniowej SKM SAR. Prowadził uzgodnienia programowe dotyczące edukacji z zakresu PR i zintegrowanej komunikacji marketingowej z najbardziej prestiżowymi uczelniami publicznymi i prywatnymi w Polsce, m.in. Uniwersytetem Jagiellońskim, Collegium Civitas, SWPS czy School of Form (SWPS). Jest współautorem inicjatyw prowadzących do stworzenia Sektorowej Rady ds. Kompetencji, działającej w branży komunikacji marketingowej. Realizował szereg inicjatyw kształtujących i promujących standardy etyczne w branży komunikacyjnej (projekt dialogu branżowego Klient – Agencje). Aktywnie reprezentuje rynek komunikacji w radach i zespołach doradczych przy wyższych uczelniach i gremiach naukowych. Prowadzi cykle warsztatowe zarówno z praktyki public relations, komunikacji kryzysowej w IR, HR i PR, tożsamości i wizerunku, jak i roli komunikacji w praktyce menedżerskiej czy doskonalenia umiejętności osobistych.

Comments

comments

120
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...