Gorenje wybiera Ogilvy PR Polska (wcześniej Cohn & Wolfe)

Informacja Prasowa - 26.04.2022
152

Gorenje wybiera Ogilvy PR Polska (wcześniej Cohn & Wolfe)

Gorenje, jeden z największych europejskich producentów sprzętów gospodarstwa domowego, wybiera agencję Ogilvy PR Polska do współpracy w zakresie komunikacji brand PR.

Do zadań agencji należy opracowanie strategii komunikacji PR w Polsce, doradztwo oraz prowadzenie media relations. Agencja jest odpowiedzialna również za koordynację testów produktów marki Gorenje oraz organizację wydarzeń specjalnych.

Filozofia naszej marki zamyka się w dwóch słowach „life simplified”, czyli tworzenie rozwiązań i produktów, które ułatwiają codzienne życie. Myślę, że istotą sukcesu naszej marki jest innowacyjność, kreatywność i ciągły rozwój. I takiego podejścia oczekuję również od agencji, z którą pracuję – mówi Paulina Świątek, Marketing Manager, Gorenje Polska.

Cieszę się, że jako Ogilvy PR Polska będziemy pracować dla Gorenje, silnej, godnej zaufania marki. Naszym zadaniem będzie pokazanie zaawansowania technologicznego i doskonałego designu, za którym stoją najwięksi współcześni projektanci tj. Philippe Starck, Ora Ïto czy Karim Rashid – podkreślił Michał Olbrychowski, Managing Director, Ogilvy PR Polska.

Po stronie Ogilvy PR (wcześniej Cohn & Wolfe) za działania na rzecz klienta odpowiada zespół Brand PR. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Comments

comments

152
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...