Medallia przejmie Thunderhead lidera wielokanałowej aranżacji doświadczeń klientów

Informacja Prasowa - 31.01.2022
34

Medallia przejmie Thunderhead lidera wielokanałowej aranżacji doświadczeń klientów

Medallia przejmie Thunderhead

lidera wielokanałowej aranżacji doświadczeń klientów

– Medallia, globalny lider w dziedzinie poprawy doświadczeń klientów i pracowników, ogłosił przejęcie firmy Thunderhead, która specjalizuje się w zarządzaniu orkiestracją oraz interakcjami klientów w czasie rzeczywistym. To połączenie sił przyczyni się do wzmocnienia kompetencji firmy Medallia w zakresie zarządzania zindywidualizowanymi doświadczeniami klientów, we wszystkich kanałach online i offline, pomagając w zwiększaniu ich lojalności wobec marki, zoptymalizowaniu sprzedaży oraz wzrostu biznesu.

Nieustannie przecieramy szlaki innowacji w dziedzinie CX (Customer Experience). Najnowsze przejęcie jest ukierunkowane na potrzeby pionierskich firm, które szukają innowacyjnych sposobów budowania relacji z klientem, tak aby ten czuł się doceniony niezależnie od miejsca interakcji” – powiedział Leslie Stretch, prezes Medallia. „Połączenie Medallia Experience Cloud i technologii Thunderhead do zarządzania interakcjami w czasie rzeczywistym zapewnia personalizację opartą na informacji zwrotnej. Możliwości Thunderhead w zakresie orkiestracji doświadczeń, pozwalają przedsiębiorstwom w pełni wykorzystać pozyskane informacje zwrotne do ulepszania oferty produktów i usług, oraz podnoszenia jakości wrażeń klienta.

Kompleksowa platforma Thunderhead ONE łączy interakcje cyfrowe, IOT, contact center i offline w celu dostarczania spersonalizowanych doświadczeń na większą skalę.

Medallia od dawna była pionierem w dziedzinie zarządzania doświadczeniami klientów i nadal utrzymuje się na pozycji lidera w tej kategorii” – komentuje Glen Manchester, prezes Thunderhead. „To właśnie zdolność firmy do przechwytywania sygnałów konsumentów z szerokiego zakresu źródeł w celu operacjonalizacji wglądu i napędzania działań utrzymała ją w czołówce. Dzięki Thunderhead firma Medallia może zapewnić, że każdy pojedynczy aspekt cyklu życia klienta – marketing, handel, sprzedaż i obsługa – będzie wiązał się z płynnym i bezproblemowym doświadczeniem” – dodaje Glen Manchester.

Zakończenie transakcji przejęcia planowane jest w pierwszym kwartale bieżącego roku fiskalnego.

Comments

comments

34
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...