Powstała alternatywa dla domów mediowych – agencja mediowa Rozgłos

Informacja Prasowa - 12.01.2022
33

Powstała alternatywa dla domów mediowych – agencja mediowa Rozgłos

Powstała alternatywa dla domów mediowych – agencja mediowa Rozgłos

 Rozgłos oferuje obsługę mediową full service od strategii po egzekucję oraz consulting mediowy.

Odejście od domu mediowego w kierunku agencji nie jest przypadkowe. Jak wyjaśnia jedna z założycielek, Paulina Złotnicka klasyczne podejście w planowaniu kampanii zbyt często ignoruje największą jej wartość – ideę kreatywną. Potwierdzają to najnowsze badania: – 50% sukcesu, podkreślam: biznesowego, kampanii to inteligentne, przemyślane wsparcie idei kampanii odpowiednimi narzędziami mediowymi. Takie są dane. Niemniej, w praktyce oferuje się niemal te same narzędzia mediowe ideom totalnie od siebie różnym, a więc wymagającym indywidualnego podejścia – podkreśla Złotnicka.

Zwiększenie efektywności idei kampanijnych Rozgłos chce osiągnąć lepszym integrowaniem badań ilościowym z jakościowymi, wykorzystywaniu know-how z zakresu psychologii i percepcji, ale także nowym podejściem do pracy z zespołem tworzącym ideę kampanii.

Typowy mediowiec poznaje ideę na samym końcu procesu, nie ma szans poczuć jej wyjątkowości. Często także nie ma odpowiednich kompetencji. Dlatego pracujemy blisko z teamami kreatywnymi od samego początku, ale i planujemy zatrudnienie wewnętrznych ekspertów, by wspierali kreatywnie naszych mediowców – mówi Patrycja Puchała, założycielka Rozgłosu.

Łącząc trójstronne doświadczenie (mediowe, klienckie, wydawnicze) Rozgłos, oferuje nie tylko kompleksową obsługę mediową od strategii po zakup kampanii, ale także możliwość współpracy konsultingowej i koncepcyjnej. Agencja pracuje już m.in. dla klientów: Health Labs Care, Rodowita, czy Lovi.

Założycielkami Rozgłosu są Paulina Złotnicka i Patrycja Puchała.

Paulina Złotnicka jest strategiem mediów i pasjonatem efektywności w marketingu. Wierzy w magię różnorodnych zespołów i doświadczeń. Doświadczenie zdobywała zarówno po stronie agencji (Mindshare, Starcom), jak i klienckiej (Kompania Piwowarska, Coty, Żywiec Zdrój i Danone), łącząc obszar mediów z rozwiązaniami digital, PR, badaniami i projektami marketingowymi. Współtworzy Rozgłos, by wcielać w projekty swoje przekonanie, że marketing powinien budować biznes, a egzekucja to najlepsza wizytówka mediowej strategii.

Patrycja Puchała doświadczenie zdobywała po stronie wydawców, jak i agencji. Współpracowała m. in. z Ringier Axel Springer Polska czy ZPR Media. Branded content i kampanie wychodzące poza standardowe ramy to jej konik. Planowała i prowadziła projekty mediowe w obszarze online i offline dla takich marek jak P&G, Orcla Care, J&J, BMW, czy Avon. To właśnie wiara w połączenie kreatywnego myślenia z mediami stała się impulsem do założenia agencji Rozgłos.

Rozgłos to kolejna obok studia projektowego Wyraz niezależna spółka stworzona z udziałem agencji holistycznej Przestrzeń.

Comments

comments

33
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...