Hoop Cola wraca do Hand Made

Informacja Prasowa - 25.08.2016
259

Hand Made wygrała przetarg na komunikację dla marki Hoop Cola

Obecna na rynku od lat 90. największa polska marka w kategorii napojów typu cola rozpoczyna realizację nowej strategii działań komunikacyjnych. Kolejny raz przygotuje je wspólnie z agencją Hand Made, która wygrała przetarg na nową platformę komunikacyjną dla marki Hoop Cola.

Start kampanii Hoop Coli zaplanowano na jesień bieżącego roku, a głównym zadaniem, jakie stawia przed nią marketer, jest odnowienie i wzmocnienie relacji z konsumentami. Planowane działania obejmą nie tylko wiodące kanały komunikacji, w tym m.in. telewizję, ale także działania niestandardowe.

Hoop Cola to sztandarowa marka w naszym portfolio. Chcemy ożywić relacje z konsumentami, dlatego zaplanowaliśmy bardzo intensywne wsparcie dla marki. Już niebawem najpopularniejsza polska cola pokaże swoje nowe, silne oblicze – powiedział Karol Krekora, Brand Manager marki Hoop. Do realizacji tych celów HOOP Polska wybrała agencję Hand Made.
W zakończonym procesie przetargowym agencja Hand Made pokazała, że nadal czuje markę tak samo dobrze, jak przed laty” – dodaje.
Artur Lalewicz, dyrektor zarządzający Hand Made, w rozmowie z naszym portalem wyraża zadowolenie ze współpracy z klientem.
Darzymy markę Hoop dużym sentymentem i cieszymy się, że ponownie do nas wraca. To zawsze była dobra i efektywna dla marki współpraca, często wysoko ponad zakładane wskaźniki. Jestem pewny, że nie inaczej będzie tym razem.
Hoop Cola wraca do agencji Hand Made, która prowadziła działania komunikacyjne marki z przerwami od 2009 roku. Agencja stworzyła w tym czasie pierwszą, długofalową platformę komunikacji marki, której osią był „Hooptymistyczny Ośrodek Otwierania Polaków”.

Agencja była również autorem kolejnych kampanii Hoop Coli, w tym „Colędawania”, które wywołało w 2011 roku szeroką debatę publiczną na temat cenzury w mediach – spot telewizyjny Hoop Coli wykorzystał świecką pastorałkę i został zdjęty z emisji przez KRRiT. Agencja zareagowała natychmiast i w ciągu doby była gotowa nowa wersja reklamy.

 

Comments

comments

259
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...