Nominacje do #Kreatury2021 ogłoszone! Wiemy, kto powalczy o statuetkę

Informacja Prasowa - 08.11.2021
241

Nominacje do #Kreatury2021 ogłoszone! Wiemy, kto powalczy o statuetkę

#Kreatura2021

Nominacje do #Kreatury2021 ogłoszone! Wiemy, kto powalczy o statuetkę

25 listopada 2021 r. odbędzie się gala wręczenia nagród w 25. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji. Freelancerzy, firmy, agencje i domy mediowe powalczą o miano najbardziej oryginalnych i nieszablonowych tytułów w polskiej branży marketingowej. Właśnie ogłoszono listę 62 prac nominowanych do statuetki #Kreatura2021.

Kreatura to ogólnopolski konkurs dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Wydarzenie od lat organizuje redakcja magazynu „Media Marketing Polska” – najstarszego w Polsce miesięcznika poświęconego mediom i branży reklamowej.

Po burzliwych dwudniowych obradach jury pod przewodnictwem Karoliny Witeckiej (CEO i Co-owner agencji Cut The Mustard) wyłoniono 62 prace spośród rekordowej liczby 176 zgłoszeń! Nominowani powalczą o statuetki, których wręczenie odbędzie się już 25 listopada 2021 r. Transmisję LIVE z wydarzenia będzie można obejrzeć na Facebooku „Media Marketing Polska”.

Lista nominowanych jest dostępna na stronie: www.kreatura.pl

– Cieszy nas liczba zgłoszonych prac, która pokazuje, że w tym skomplikowanym czasie agencje nie zwalniają tempa. Bardzo wysoki poziom zobaczyliśmy m.in. w kategorii specjalnej „Marketing w czasie pandemii” oraz w kategorii dla młodych kreatywnych „Kreatura X” – mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu „Media Marketing Polska”.

Zgłoszone prace oceniali:

 Karolina Witecka (Cut The Mustard) – przewodnicząca jury oraz:

Kasia Białasiewicz-Jaczewska (Unique One);

Dorota Bubka (GoldenSubmarine);

Tomasz Gębala (Dziadek do orzechów),

Karol Kamas (Sodexo Polska),

Rafał Lampasiak (MullenLowe Group),

Łukasz Matyla (ŠKODA),

Michał Michalik (Pomarańcza),

Adam Miecznikowski (Publicis Poland),

Paweł Miziołowski (Electrolux),

Katarzyna Podlaszewska (H&M),

Monika Pruszczyńska (LiquidThread),

Igor Przespolewski (Stock Polska),

Radosław Sączek (Tandem Media),

Kacper Wantoła (Graffiti Films),

Piotr Zawałło.

 Prace biorące udział w konkursie były oceniane są pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania.

Więcej: www.kreatura.pl

Bio:

Konkurs Niezależnej Kreacji Kreatura organizowany jest od 1996 r. przez najstarszy ogólnopolski tytuł branżowy „Media Marketing Polska”, wydawnictwo – VFP Communications Ltd. Celem konkursu jest wyróżnienie i uhonorowanie twórców polskiej sztuki reklamowej, m.in. agencji reklamowych full service, sieciowych i niesieciowych, agencji marketingu zintegrowanego, BTL oraz interaktywnych, a także domów mediowych, studio filmowych, fotograficznych i graficznych oraz indywidualnych twórców branży marketingowej (freelancerów).

„Media Marketing Polska” to magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

Wydawcą miesięcznika „Media Marketing Polska”, „MMPOnline”, „Handel”, „Handel Extra” i „Food Service”/Ouichef.pl jest VFP Communications LTD (część niemieckiego koncernu Deutcher Fachverlag Media Group) – jeden z największych niezależnych wydawców specjalistycznych w Europie; dostarcza profesjonalnych informacji osobom decyzyjnym z trzech segmentów rynku B2B: Media/Agencje, FMCG, HoReCa.  VFP Communications jest też organizatorem branżowych konferencji oraz konkursów reklamowych, m.in. Golden Arrow, Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych oraz Kreatura, jak również plebiscytu poświęconego branży FMCG – Hit Handlu.

 Więcej informacji: www.kreatura.pl

Relacje z poprzednich edycji:   https://kreatura.pl/archiwum/

Comments

comments

241
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...