Castorama rozwija ofertę usług związanych z e-commerce

Informacja Prasowa - 04.11.2021
149

Castorama rozwija ofertę usług związanych z e-commerce

Castorama rozwija ofertę usług związanych z e-commerce

Kolejna inwestycja lidera rynku to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie klientów w obszarze e-commerce. Sieć uruchomiła we wszystkich swoich sklepach obsługę przesyłek pocztowych, która dostępna jest 7 dni w tygodniu. Dodatkowo infrastruktura sklepu poszerzona została o automaty do odbioru przesyłek.

W połowie października Castorama umożliwiła klientom nadawanie i odbieranie przesyłek w swoich sklepach. Wszystkie obiekty sieci Castorama świadczące obecnie usługi pocztowe otwarte są 7 dni w tygodniu, w tym we wszystkie niedziele, również niehandlowe.

Dodatkowo klienci Castoramy zyskali nowe ułatwienie – będą mogli wygodnie
i szybko odbierać zamówione produkty w punktach odbioru lub automatach DPD zlokalizowanych przy sklepach sieci w całej Polsce. Działania w zakresie rozwoju usług to element szerokiej strategii zwiększania jakości obsługi i satysfakcji klienta tej najpopularniejszej sieci sklepów DIY.

Castorama podkreśla, że obsadę sklepów z utworzonym punktem pocztowym, czynnych w niedziele, stanowią jedynie chętni, dobrowolnie zgłaszający się pracownicy. Praca w niedzielę wynagradzana jest przez pracodawcę dodatkową znaczną nagrodą finansową oraz zapewnieniem innego dnia wolnego w tygodniu.

Comments

comments

149
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...