10-lecie WĘC PR pod znakiem fioletowej rewolucji. Rebranding agencji i przekształcenie się w WEC Communication

Informacja Prasowa - 03.11.2021
186

10-lecie WĘC PR pod znakiem fioletowej rewolucji. Rebranding agencji i przekształcenie się w WEC Communication

10-lecie WĘC PR pod znakiem fioletowej rewolucji. Rebranding agencji i przekształcenie się w WEC Communication

Na początku listopada agencja zaprezentowała odświeżoną identyfikację wizualną swojej marki – nowe logo i stronę internetową. Równolegle wprowadzono również nową nazwę – WEC Communication. Te zmiany to konsekwencja, odzwierciedlająca zakres świadczonych usług przez agencję na przestrzeni ostatnich lat.

Nasze zadania już od dłuższego czasu wykraczają poza tradycyjny PR. Aby sprostać oczekiwaniom klientów, sukcesywnie rozszerzaliśmy profil działalności. Dzisiaj realizujemy projekty wszechstronnie – stąd zmiana nazwy na WEC Communication, która oddaje charakter działań agencji 360. Zbudowaliśmy zespół, który skutecznie egzekwuje, ale również tworzy strategie komunikacyjne i marketingowe. Nie boimy się też wyznaczać trendów i proponować naszym klientom nowoczesnych form komunikacji ich marek, np. stawiając na content wideo –

powiedział Tomasz Węc, CEO WEC Communication.

Zmiana logo WĘC PR. Poznaj WEC Communication

Zmiana logo WĘC PR. Poznaj WEC Communication

Nowa nazwa i logo są pozbawione polskiej litery ,,Ę”, co ułatwia wypowiadanie nazwy przez zagranicznych klientów agencji i pozwala dotrzeć do nowych partnerów biznesowych. Drugi człon nazwy ,,Communication” nawiązuje do głównego filaru działalności agencji – kompleksowych usług komunikacyjnych i całego zespołu, który na co dzień buduje relacje z mediami, dziennikarzami, influencerami, partnerami i klientami. Odświeżone logo wyróżnia się nowoczesnym fontem, a litera ,,V” nawiązuje do symbolu stawianego przy wykonanym zadaniu. W komunikacji wizualnej postawiono na kolor fioletowy, który budzi skojarzenia z kreatywnością i wyobraźnią. Ponadto ta barwa według psychologów stymuluje aktywność mózgu i wpływa na szybkie rozwiązywanie problemów.
Zmiana zbiega się 10-leciem firmy. Agencja specjalizuje się w prowadzeniu komunikacji klientów z branży technologicznej. WEC realizuje projekty w Polsce i w regionie EMEA, ale w portfolio posiada także kilka aktywacji globalnych. Agencja obsługuje m.in. Acer w wybranych krajach EMEA, Sabre Polska, ADATA, Fixit czy Xerox.
Więcej informacji na temat pracy agencji znajduje się na nowej stronie internetowej: www.wec24.pl

Comments

comments

186
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...