Mindshare Polska już po raz kolejny z Unileverem

Informacja Prasowa - 17.09.2021
268

Mindshare Polska już po raz kolejny z Unileverem

Mindshare Polska już po raz kolejny z Unileverem

Mindshare (GroupM/WPP) obronił budżet mediowy Unilevera. Klient, w wyniku globalnego przeglądu ofert, zdecydował się na kontynuację współpracy z agencją, z którą na polskim rynku związany jest nieprzerwanie od 2016 roku. Umowa została zawarta na kolejne 3 lata.

Rozstrzygnięty przetarg umocnił pozycję Mindshare, jako największego partnera mediowego firmy Unilever.

W Mindshare Polska działa ponad 30-osobowy zespół, pracujący dla marek Unilevera, takich jak Dove, Domestos, Cif, Coccolino, TRESemmé, Rexona, Axe, Knorr, Magnum, Ben & Jerry’s czy BigMilk. Zarządza nim Żaneta Szysz, Director, Client Leadership.

Przetarg na obsługę mediową firmy Unilever był dla nas jednym z największych i najważniejszych w tym roku. Jesteśmy bardzo dumni z tego, że wygraliśmy go już po raz kolejny. To najlepszy dowód na skuteczność naszych strategii oraz działań, podejmowanych dla różnych marek z portfolio klienta. Część naszego zespołu z Unileverem pracuje na zasadach partnerskich od ponad 5-lat, dlatego tym bardziej cieszymy się, że będziemy mogli kontynuować współpracę. Przed nami wiele nowych, ciekawych projektów. Dziękujemy za zaufanie – mówi Żaneta Szysz, Director, Client Leadership, Mindshare Polska.

Dove “Odwrócone Selfie” to jeden z przykładów kampanii, które zrealizował Mindshare dla firmy Unilever w Polsce.

Agencja w ostatnim czasie była także odpowiedzialna za promocję nowych produktów kosmetycznych Lux Botanicals, które zostały wprowadzone na polski rynek pod koniec kwietnia 2021.

Comments

comments

268
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...