Blogerzy przejmują profil tołpy na Facebooku

Informacja Prasowa - 12.08.2016
98

Blogerzy przejmują profil tołpy na Facebooku

tołpa realizuje aktualnie cykl działań w social media, dzięki którym chce pokazać  jakie wartości, oprócz pielęgnacji są dla niej ważne; wyjaśnić, że nie chodzi tylko o kosmetyki, ale o styl życia, w którym to prostota, szczegół i równowaga są najistotniejsze.

W ramach długofalowego projektu tołpa:off marka zaprosiła do współpracy 12. blogerów, a także uruchomiła tematyczny serwis www.tolpa.pl/off, na łamach którego publikowane są artykuły związane m.in. z motywacją, samorealizacją, stylem życia, które są pewnego rodzaju zachętą do wyłączenia się z pogoni, do powiedzenia „off” pośpiechowi, presji i nieprzemyślanym wyborom.

Dodatkowo, tołpa jako pierwsza polska marka kosmetyczna postanowiła udostępnić blogerom na miesiąc oficjalny profil na Facebooku. Przez cały sierpień głosem marki będą mówić inni: Jacek Kłosiński, Joanna Pachla – Wyrwane z Kontekstu, Ryfka – Szafa Sztywniary oraz Kamil Nowak – Blog Ojciec, w istotnym stopniu przejmując komunikację oraz interakcję z użytkownikami marki.

Dotychczasowe działania to sposób na opowiedzenie o tym, jaka jest tołpa. Rosnące zaangażowanie na oficjalnym profilu oraz przychylne komentarze użytkowników pokazują, że niestandardowe działania z udziałem blogerów to trafiony pomysł. Jako pierwszy pięć krótkich historii opowiedział Jacek Kłosiński. W tym tygodniu słuchać będziemy z kolei Joanny Pachli z bloga Wyrwane z Kontekstu, a później kolejnych dwóch osób, które myślą, podobnie jak tołpa.

Joanna Pachla Wyrwane z Kontekstu

Comments

comments

98
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...