Customer experience w stylu Miele już niebawem w Placu Unii

Informacja Prasowa - 04.12.2020
116

Customer experience w stylu Miele już niebawem w Placu Unii

Customer experience w stylu Miele już niebawem w Placu Unii

W warszawskim Placu Unii już niebawem otworzy się nowatorski showroom Miele Experience Center – znanej i niezwykle cenionej wśród klientów marki premium urządzeń AGD. Salon o powierzchni 340 mkw. znajdzie się na poziomie 0. Na miejscu będzie można między innymi przetestować dostępny sprzęt, a także skorzystać z multimedialnego systemu wizualizacji. W transakcji doradzała firma Colliers International.

Nowa przestrzeń Miele zostanie stworzona na bazie międzynarodowego konceptu projektantów marki. Goście salonu będą mogli testować i doświadczać jakości marki poprzez udział w inspirujących pokazach i warsztatach kulinarnych w dwóch aktywnych kuchniach, z których jedna, przylegająca do zewnętrznej witryny od strony ulicy Puławskiej, będzie widoczna także dla przechodniów.

Oprócz strefy przeznaczonej na działania kulinarne w Miele Experience Center znajdą się także strefa pralnictwa, ekspozycja odkurzaczy, a także strefa kawy, gdzie będzie można degustować każdy jej rodzaj, po wcześniejszym przygotowaniu w doskonałej jakości automatycznych ekspresach wolnostojących i urządzeniach do zabudowy, a w asyście doradców będzie można również testować na miejscu urządzenia z każdej kategorii – mówi Marcin Szot, Direct Sales Manager Miele.

Miele Experience Center będzie także jedynym tego typu konceptem na mapie Warszawy.

Showroom Miele w Placu Unii zapewni swoim gościom wyjątkowy customer experience. To bardzo istotny element, ponieważ współczesny klient oczekuje doświadczeń zakupowych związanych nie tylko z zakupem potrzebnego produktu, ale także chce poznać filozofię danej marki, by w pełni poczuć, że jest ona zgodna ze stylem jego życia – mówi Agata Ryś-Zawistowska, Dyrektor Placu Unii w Warszawie.

Marka Miele oferuje wyjątkowe doświadczenia w świecie kulinariów, pielęgnacji tkanin i utrzymywaniu czystości w domu. Miele to synonim jakości, niezawodności, innowacyjnych rozwiązań, funkcjonalności i doskonałego wzornictwa. Od chwili powstania w 1899 roku pozostająca w rękach dwóch rodzin założycieli firma Miele jest jedynym na świecie producentem AGD testującym urządzenia na 20 lat użytkowania. Urządzenia do zabudowy kuchni, pralki i suszarki, odkurzacze, czy automatyczne ekspresy do kawy Miele dzięki opatentowanym rozwiązaniom technologicznym wybiegają w przyszłość i podnoszą jakość życia użytkowników.

Comments

comments

116
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...