AM Art-Media: własny dział wideo wesprze komunikację klientów

Informacja Prasowa - 02.12.2020
112

AM Art-Media: własny dział wideo wesprze komunikację klientów

AM Art-Media: własny dział wideo wesprze komunikację klientów

Warszawa, 2.12.2020 – AM Art-Media Agencja PR uruchomiła własny dział realizacji wideo. Jego zadaniem będzie wsparcie komunikacyjne klientów agencji oraz organizowanych przez nią eventów. Agencja udostępnia wybrane filmy również mediom, w celu promocji ciekawych tematów i wypowiedzi.

Dział wideo Agencji AM Art-Media przygotowuje od podstaw całość produkcji – od napisania scenariusza, przez realizację nagrania i montaż aż do postprodukcji. Efektem końcowym jest profesjonalny film, nadający się do zamieszczenia w portalach internetowych, mediach społecznościowych lub telewizji.

 – Jeżeli mówi się, że jedno zdjęcie znaczy więcej niż tysiąc słów, to co dopiero kilkanaście zdjęć na sekundę. Wideo jest obecnie bardzo istotnym elementem komunikacji, wypierającym w wielu dziedzinach artykuły i słowo pisane. Stanowi też doskonałe uzupełnienie informacji prasowych. Wychodzimy w ten sposób naprzeciw potrzebom klientów, ale również mediów, które nie chcą już suchego komunikatu PR, tylko oczekują treści pokazanych w atrakcyjny sposób – mówi Monika Słowik, wiceprezes AM Art-Media.

Oprócz wsparcia w komunikacji z mediami przygotowywane przez Agencję materiały wideo pełnią też inne funkcje. AM Art-Media rozszerzyło swoją ofertę o realizację filmów korporacyjnych i instruktażowych. Wideorealizacje Agencji obejmują również prowadzenie transmisji z wydarzeń online, z montażem na żywo, w jakości telewizyjnej.

– Wspieramy klientów w produkcji filmów promocyjnych, np. z organizowanych eventów. Jakość jest naszym priorytetem – oprócz doświadczonego zespołu dysponujemy doskonałym sprzętem, który ożywi nagranie czy uzyska piękne kadry z drona. Chcemy też, aby podczas realizowanych przez nas transmisji na żywo widz czuł się jak podczas profesjonalnego telewizyjnego show – dodaje Monika Słowik.

Agencja będzie korzystać również z pomocy działu wideo w bieżącej działalności. Zespół będzie towarzyszył ekspertom PR podczas szkoleń medialnych oraz dokumentował m.in. realizowane akcje CSR.

Dział realizacji wideo jest, po eventach, drugim działem wspierającym działania public relations w Agencji AM Art Media, która zajmuje się komunikacją i wizerunkiem m.in. takich firm, jak: Żabka Polska, Grupa Mlekovita, Grupa Maspex, Benefit Systems, Emitel, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja (sieć drogerii Hebe), Ferrero, Grupa Leonardo (PZL Świdnik) oraz Akademia Zarządzenia i Rozwoju.

Comments

comments

112
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...