Bluerank i Booksy rozpoczynają współpracę na rynku brytyjskim

Informacja Prasowa - 10.11.2020
181

Bluerank i Booksy rozpoczynają współpracę na rynku brytyjskim

Bluerank i Booksy rozpoczynają współpracę na rynku brytyjskim

Booksy, właściciel aplikacji, umożliwiającej rezerwację usług online intensyfikuje działania reklamowe na brytyjskim rynku. W zwiększeniu widoczności organicznej serwisu Booksy będzie wspierać Bluerank. To już drugi wspólny projekt startupu i agencji.

W ramach obecnej współpracy Bluerank będzie odpowiedzialny za strategiczne wsparcie SEO dla brandu Booksy w Wielkiej Brytanii. W zakres wchodzi stworzenie strategii budowania widoczności organicznej serwisu, analizy rynkowe w obszarze SEO, bieżący consulting oraz działania content marketingowe.
Booksy UK LTD, działa na rynku brytyjskim i irlandzkim od pięciu lat, w tym czasie wprowadziliśmy wiele innowacyjnych usług. Aby dalej zwiększyć naszą widoczność w wyszukiwarce Google dla naszych rozwiązań dla salonów, oraz giełdy usług beauty. O wyborze Bluerank zdecydowało doświadczenie firmy w ramach międzynarodowych projektów. – Tomasz Odrobiński, Country Manager Booksy UK LTD.
Dzięki Booksy branża beauty przeszła cyfrową rewolucję. Cieszy nas, że kolejny raz będziemy mogli współpracować, tym razem w obszarze SEO International. Wierzymy, że nasze strategiczne podejście i doświadczenie Booksy z innych międzynarodowych rynków przyniesie oczekiwane efekty. A prywatnie też korzystamy z Booksy, obserwujemy rozwój aplikacji i mocno jej kibicujemy. – Patrycja Tomczak, SEO Director Bluerank
Booksy oferuje aplikację pozwalającą klientom umawiać się na wizyty m.in w salonach fryzjerskich i kosmetycznych, a ich właścicielom – platformę do zarządzania kalendarzem wizyt, dostawami i rozliczeniami. Marka stale rozszerza zakres dostępnych usług, niedawno rozpoczęła także współpracę z instytucjami finansowymi.
Największą część wpływów Booksy czerpie ze Stanów Zjednoczonych, gdzie z jej platformy korzysta ok. 200 tys. salonów (ogółem firma współpracuje z ponad 300 tys. punktów). Spółka jest obecna także na rynkach Polski, Hiszpanii, Brazylii i Wielkiej Brytanii.

Comments

comments

181
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...