BETFAN debiutuje w telewizji. W głównej roli Mariusz Pudzianowski

Informacja Prasowa - 20.10.2020
285

BETFAN debiutuje w telewizji. W głównej roli Mariusz Pudzianowski

BETFAN debiutuje w telewizji. W głównej roli Mariusz Pudzianowski – legenda sportu. Uatrakcyjniona została oferta powitalna.

16 października w kanałach sportowych stacji Canal+, Polsatu i TVP pojawiły się pierwsze spoty telewizyjne promujące BETFAN. Komunikacja prowadzona przez legalnego polskiego bukmachera pod hasłem: „Masz już konto w BETFAN? Czy mam Ci je wklepać?” łączy najlepsze cechy Mariusza Pudzianowskiego – legendy sportu z marką BETFAN.

Zależało nam, by materiał w 100% odpowiadał DNA naszej marki, która uwielbia kreować trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju branży. Dlatego pomysł na spot i kampanię opracowaliśmy sami. Cała produkcja w znacznej mierze nawiązuje do siły i charakteru Mariusza Pudzianowskiego, dlatego w materiale nie zabraknie ujęć z siłowni i oktagonu – mówi Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu BETFAN.

„Pakiet na start” już dostępny

Głównym powodem telewizyjnego debiutu BETFAN jest wprowadzenie nowej, unikatowej na polskim rynku oferty powitalnej.

– Od teraz otwierając konto na betfan.pl gracze mogą odebrać „Pakiet na start”: 600 zł bez ryzyka, czyli wygrywają lub kasa wraca do nich. Kolejny benefit to Mnożnik Pudziana w kwocie 777 zł, a dodatkowo na nowych graczy czeka także 15 darmowych zakładów na gry, esport i tradycyjne rozgrywki sportowe. To wszystko ma zachęcić do testowania nowości, które ciągle udostępniamy na naszej platformie. Wszystkie powyższe profity obowiązują przy pierwszych trzech wpłatach – tłumaczy Jakub Świsłowski.

Drużyna BETFAN

Producentem spotu BETFAN jest studio Simple Frame, a reżyserem doświadczony w branży reklamowej Michał Szewczuk. Muzykę i wokal nagrał Krystian Pudzianowski.

11 lat temu aż 8 mln osób śledziło debiut Pudziana w oktagonie. Jednym ze znaków rozpoznawczych Mariusza stała się wtedy piosenka „Dawaj na ring!”, która łatwo wpadała w ucho i budziła wyłącznie pozytywne emocje. W naszym debiucie na szklanym ekranie mocno nawiązujemy do tego motywu. Wierzymy, że właśnie dzięki pozytywnemu, mocnemu przekazowi, spot z udziałem Pudziana wyróżni się na tle rynku reklamowego w Polsce, tak jak on zawsze wyróżnia się na tle rywali – podkreśla Świsłowski.

Comments

comments

285
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...