Netto startuje z akcją promowania świeżości warzyw i owoców

Informacja Prasowa - 08.10.2020
253

Netto startuje z akcją promowania świeżości warzyw i owoców

Netto startuje z akcją promowania świeżości warzyw i owoców

 Flagową kategorią sieci handlowej Netto są warzywa i owoce. Sieć rusza z akcją poświęconą promowaniu świeżości tej kategorii. Co dwie godziny w każdym sklepie warzywa i owoce poddane zostaną kontroli świeżości, co zostanie odnotowane na umieszczonych w widocznym miejscu tabliczkach, z których klienci dowiedzą się, o której godzinie została przeprowadzona ostatnia kontrola.

Netto jest liderem cenowym wielu kategorii owoców i warzyw. Sieć inwestuje także w remonty sklepów, dzięki którym strefom ze świeżymi produktami udało się nadać niezwykle atrakcyjny wygląd, przekładający się na komfort zakupów. Akcja promująca świeżość warzyw i owoców to kolejny krok do podnoszenia standardów jakości oferowanego asortymentu, a także dowód na to, że Netto chce komunikować się z konsumentami na zasadzie pełnej transparentności.

W ramach działań promujących świeżość oraz jakość warzyw i owoców we wszystkich sklepach Netto pojawią się tabliczki, na których pracownicy będą zapisywać godziny kontroli jakości tej kategorii asortymentu. W tym celu wytypowany personel został wyposażony w specjalne kamizelki z napisem „KONTROLER ŚWIEŻOŚCI WARZYW I OWOCÓW NETTO”.

– Chcemy, aby nasi klienci widzieli naszych specjalistów od świeżości – stwierdza Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – A tymi specjalistami jest personel Netto. Nasi pracownicy potrafią nie tylko w odpowiedni sposób zająć się warzywami i owocami, ale również świetnie doradzić klientom.  Dlatego chcemy wyróżnić osoby, które codziennie zajmują się wspomnianą kategorią, aby nasi klienci mogli bez trudu znaleźć osobę odpowiedzialną za dział i uzyskać pomoc – dodaje.

W ramach kampanii do informowania klientów o trwającej akcji Netto wykorzysta takie kanały komunikacyjne jak: media, plakaty, ulotki, tablice informacyjne oraz bilboardy.

Comments

comments

253
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...