Jury 21. edycji Effie Awards 2020 przyznało 87 nominacji – Nominowani za efektywność na nowe czasy!

Informacja Prasowa - 29.09.2020
81

Jury 21. edycji Effie Awards 2020 przyznało 87 nominacji - Nominowani za efektywność na nowe czasy!

Nominowani za efektywność na nowe czasy!

 Jury 21. edycji Effie Awards 2020 przyznało 87 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Wavemaker (13), spośród agencji Isobar (7), a wśród reklamodawców
– McDonald’s (5).

 Prawie 150 ekspertów zasiadających w 9 grupach jurorskich wybrało te kampanie i rozwiązania marketingowe, które zasługują na nominację do nagrody Effie Awards. Jury pod przewodnictwem Tomasza Suchańskiego, prezesa zarządu i dyrektora generalnego Żabka Polska, oceniło zgłoszenia w 24 kategoriach.

Wśród agencji reklamowych najwięcej nominacji otrzymał Isobar (7), DDB Warszawa i McCann Worldgroup – po 6 oraz Gong i Publicis po 5.

13 nominacji zdobyła agencja mediowa Wavemaker, kolejne dwie OMD i Starcom po 8 i Spark Foundry – 7.

Najwięcej nominacji spośród marketerów otrzymali: McDonald’s (5), IKEA, ING Bank Śląski oraz Philips (po 4) i po 3 Maspex, Nestlé i Škoda.

Wśród tegorocznych nominowanych jest wielu debiutantów. Po raz pierwszy w historii konkursu Effie Poland znalazły się takie firmy jak: Aldi, Decathlon, Fundacja Podzielmy się, Innogy, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Nesperta (Semilac), Porsche, Provident, Rankomat, Recordati, Storytel, Vitkac, Wonga.

Największą zaś popularnością cieszyła się nowa kategoria „React&Sustain”. Dla przypomnienia, nowa kategoria została stworzona z myślą o działaniach, których celem była obrona pozycji biznesowej i/lub reakcja na nieoczekiwane okoliczności biznesowe lub pozabiznesowe.

Nagrodzonych poznamy 16 listopada podczas gali. Więcej szczegółów wkrótce.

W tym roku, swoim zaangażowaniem, Effie 2020 na Nowe Czasy wspierają:

  • Sponsorzy Strategiczni: TVN, Onet, Salesforce, Radio Zet,
  • Sponsorzy Wspierający: Facebook, AMS, YouTube
  • Partnerzy Merytoryczni: Premium TV, Technologia Ellen
  • Partner: Kukbuk
  • Doradca prawny: Firma prawnicza LSW
  • Patroni Medialni: Forbes, Business Insider, My Company, Wirtualne Media, PRoto, Nowy Marketing

Szczegóły na: https://awards.effie.pl

***

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 130 podmiotów: agencje full service, agencje mediowe, agencje brand design & consulting, agencje eventowe, agencje interaktywne, domy produkcyjne i agencje AdTech. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i pomysłów pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR koncentruje się na tworzeniu, wdrażaniu i popularyzowaniu standardów przetargowych, dobrych praktyk biznesowych, prowadzeniu szkoleń, seminariów i edukowaniu kadr, a także na badaniach rynkowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy. Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR.  Od 1999 r. SAR jest członkiem European Advertising Agencies Association (EAAA), obecnie European Association of Communications Agencies (EACA). Oprócz tego współpracuje
z międzynarodowymi stowarzyszeniami reklamy, tj. EACA, IPA, ADC*E. W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions. www.sar.org.pl

Comments

comments

81
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...