Nowa zawodniczka Arskom Sport Brokers wzmocni segment produktowy agencji

Informacja Prasowa - 24.09.2020
170

Nowa zawodniczka Arskom Sport Brokers wzmocni segment produktowy agencji

Nowa zawodniczka Arskom Sport Brokers wzmocni segment produktowy agencji

Maja Matuszewska, wcześniej związana z agencją stor9_, od września rozpoczęła pracę w Arskom Sport Brokers. Będzie rozwijać m.in. segment produktowy holdingu, związany ze współpracą z influencerami, ambasadorami i nowymi projektami mediowymi.

Kluczowym zadaniem Matuszewskiej będzie współzarządzanie segmentami Sport Brokers, do których zalicza się współpracę z influencerami, sportowymi ambasadorami oraz mediami, w tym mediami własnymi. Jej doświadczenie w tym obszarze będzie kluczowe dla realizacji celów firmy w sportowym roku 2021.

Matuszewska wcześniej przez ponad rok pracowała w należącej do Roberta Lewandowskiego agencji stor9_. Na stanowisku Project Managera zajmowała się tam ścisłą współpracą z ambasadorami i klientami w zakresie działalności biznesowej, medialnej i komunikacyjnej, a także koordynowaniem prowadzonych kampanii. Wcześniej przez blisko trzy lata pracowała na tym samym stanowisku w Startup Academy.

Maja jest absolwentką dziennikarstwa i medioznawstwa oraz zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. W czasie studiów przez dwa lata pełniła funkcję przewodniczącej zarządu Samorządu Studentów UW.

– Trafiłam do miejsca, w którym oddycha się sportem. Cieszę się, że w Arskom Sport Brokers mogę łączyć sportową pasję z rozwojem zawodowym. W przyszłym roku, w którym czekają nas piłkarskie mistrzostwa Europy czy igrzyska olimpijskie, na pewno czeka nas wiele ciekawych wyzwań, na które już się cieszę – mówi Maja Matuszewska.

We wszystkich rozmowach i już podczas tego krótkiego okresu pracy u nas Maja potwierdziła to, czego od takiego menedżera oczekiwaliśmy – dużą odpowiedzialność, sprawność działania i kierowanie się wartościami. Segment produktowy będzie dla nas kluczowym obszarem w najbliższych miesiącach, ale też leży u podstaw firmy na wiele następnych lat. Jestem przekonany, że transfer Mai pomoże nam stawiać kolejne kroki nie tylko pewniej, ale też w nowych kierunkach podkreśla Marek Buklarewicz, CEO Arskom Sport Brokers.

Agencja Arskom działa na rynku od 2012 roku, stawiając sobie za cel przenoszenie do świata biznesu sportowych emocji i wartości. W 2019 r. w ramach Grupy Arskom powstała pierwsza w Polsce agencja zajmująca się sprzedażą oraz obsługą kampanii mediowych i influencerskich z branży sportowej – Sport Brokers. Do jej kluczowych klientów należą m.in. Jerzy Dudek, Grzegorz Krychowiak, Wilfredo Leon, Kanał Sportowy, Mateusz Borek oraz Krzysztof Stanowski z Grupą Weszło.

Zachowując podmiotowość obu brandów, w czerwcu bieżącego roku firma ogłosiła zbliżenie obu zespołów i powstanie holdingu Arskom Sport Brokers.

Comments

comments

170
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...