Agencja SEM Sempai powołuje do życia nową markę 

Informacja Prasowa - 09.09.2020
145

Agencja SEM Sempai powołuje do życia nową markę 

Agencja SEM Sempai powołuje do życia nową markę

Piętnastoletnie doświadczenie w branży SEM Sempai uzupełnia młodzieńczą werwą Kohai, by stworzyć team idealny. Nowa agencja content  marketingu powstała z miłości do dobrych treści i w odpowiedzi na potrzeby klienta poszukującego kompleksowego partnera w digital marketingu.

Sempai to agencja performance marketingu z licznymi prestiżowymi nagrodami na koncie.  W ramach swoich działań sukcesywnie pomagała klientom także w tworzeniu jakościowego contentu  – od specjalistycznych artykułów, aż po dedykowane blogi tematyczne. Jak zaznacza Sebastian Suma, CEO Sempai, w trakcie kilkunastoletniej działalności agencja doradzała także w kwestii video, mediów społecznościowych czy infografik:

Działania contentowe stały się naszą zajawką, pasją, czymś, co kochamy robić. I tak właśnie narodził się Kohai – z miłości do dobrego contentu.  Pracując z klientami z branży e-commerce musimy tak stworzyć strategię działań, aby była podporządkowana osiągnięciu oczekiwanych przez klientów zwrotów z inwestycji w reklamę (ROAS). Chcąc nie chcąc profil klientów Sempai wymuszał na nas mniejsze zaangażowanie w kampanie wizerunkowe i działania na poziomie świadomościowym. Od dłuższego czasu czułem przez to duży niedosyt, gdyż mamy fantastyczny dział kreatywny i contentowy, który z powodzeniem realizował w ostatnim czasie kampanie dla dużych marek. Bardzo zależało mi, aby rozwinąć te kompetencje oraz zakres świadczonych usług w zakresie brandingu i kreacji.

Młodszy brat

Nazwa nowej marki powstała nieprzypadkowo – zależność między Senpai a Kohai jest kluczowa i nawiązuje do kultury japońskiej. Sempai to z japońskiego osoba o wyższym stażu, starszy kolega. Wspólna relacja obu marek opiera się na dzieleniu się doświadczeniami, wzajemnej wymianie kompetencji, stałym transferze wiedzy, a także na głębokim szacunku, lojalności oraz ciągłym dążeniu do doskonałości. Wartości czerpane od starszego brata  Sempai, przełożą się na współpracę i relację z klientami Kohai. 

Co znajdzie się w ofercie agencji Kohai? Prowadzenie kompleksowych działań w zakresie content marketingu, którego zróżnicowane formy pozwolą jeszcze łatwiej i skuteczniej dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. W ramach tych działań marka postawi na wysokiej jakości artykuły eksperckie i specjalistyczne; jakościowe materiały audio oraz video;  prowadzenie bloga firmowego, teksty na strony www, atrakcyjne opisy produktów i kategorii; tworzenie e-booków czy infografik. Cele biznesowe klientów będą realizowane także w oparciu o social media marketing oraz skrojoną na miarę współpracę z influencerami.

Skąd pomysł na powołanie zupełnie nowej marki?

– Zależało mi, by zachować duszę i misję Sempai, jaką jest tworzenie najlepszych efektywnościowych kampanii reklamowych. Praca na dużych budżetach mediowych w sieciach Google i Facebook, SEO, wysokie wskaźniki ROAS, optymalizacja konwersji, analityka to jest coś, co specjaliści Sempai lubią najbardziej. Dlatego z ofertą na działania w zakresie budowania świadomości marek, usług czy produktów,  chcemy działać pod nową marką Kohai Content, aby zachować performance’owy charakter agencji Sempai, a w przyszłości z Kohai zbudować jedną z najlepszych agencji content marketingu w Polsce. Obie marki pracują nad projektami w ścisłej synergii, tworząc w obrębie naszej organizacji dedykowane grupy projektowe pracujące bezpośrednio z klientami – podkreśla Sebastian Suma.

Comments

comments

145
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...