Agencja marketingowa Arskom Sport Brokers z kolejnym wzmocnieniem zespołu

Informacja Prasowa - 03.09.2020
135

Agencja marketingowa Arskom Sport Brokers z kolejnym wzmocnieniem zespołu

Agencja marketingowa Arskom Sport Brokers z kolejnym wzmocnieniem zespołu

Po dziesięcioletniej pracy w mediach Milena Niedziela dołączyła do zespołu agencji marketingu sportowego Arskom Sport Brokers. Niedziela, która od września 2019 roku była zastępcą szefa działu wydarzenia w redakcji „Faktu”, jako office manager będzie w agencji odpowiedzialna m.in. za organizację i optymalizację procesów wewnętrznych.

Nowy nabytek Arskom Sport Brokers może się pochwalić imponującym doświadczeniem dziennikarskim. Niedziela karierę zawodową zaczynała w TVN24, gdzie przepracowała ponad cztery lata: najpierw na stanowisku researchera, a następnie jako redaktor. W 2014 roku dołączyła do newsroomu „Faktu”, gdzie zajmowała się pisaniem i redagowaniem artykułów zarówno do wydania papierowego, jak i na stronę internetową Fakt24.pl. Od września 2019 roku była zastępcą szefa działu wydarzenia”.

Niedziela jest absolwentką wydziału dziennikarstwa i komunikacji społecznej Uniwersytetu Warszawskiego. W nowej roli połączy doświadczenie z pracy w mediach z kompetencjami w zarządzaniu i będzie odpowiedzialna m.in. za planowanie, organizację i optymalizację procesów wewnętrznych agencji.

– Milena wnosi do zespołu nie tylko wieloletnie doświadczenie z pracy w mediach, ale również duże umiejętności organizacyjne i rozumienie świata mediów. Będzie w wielu obszarach najważniejszą postacią, a przy tym głównym łącznikiem działów i teamów agencyjnych. Bardzo się cieszę, że zdecydowała się delikatnie przebranżowić i uwierzyć w naszą wizję – mówi Marek Buklarewicz, CEO Arskom Sport Brokers.

– To dla mnie nowe i niezwykle ciekawe wyzwanie zawodowe. Przyszedł czas na zmiany, a świat marketingu fascynuje mnie od dłuższego czasu. Dołączam do świetnego zespołu, do którego chcę sporo wnieść, ale też się uczyć – podkreśla Milena Niedziela.

Agencja Arskom działa na rynku od 2012 roku, stawiając sobie za cel przenoszenie do świata biznesu sportowych emocji i wartości. W 2019 r. w ramach Grupy Arskom powstała pierwsza w Polsce agencja zajmująca się sprzedażą oraz obsługą kampanii mediowych i influencerskich z branży sportowej – Sport Brokers. Do jej kluczowych klientów należą m.in. Jerzy Dudek, Grzegorz Krychowiak, Wilfredo Leon, Kanał Sportowy, Mateusz Borek oraz Krzysztof Stanowski z Grupą Weszło.

Zachowując oba brandy, w czerwcu bieżącego roku firma ogłosiła planowane zbliżenie obu zespołów i powstanie holdingu Arskom Sport Brokers.

Comments

comments

135
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...